ما پیروزیم-۲۶۳/

راهیان نور یکی از بزرگ‎ترین برنامه‎های فرهنگی کشور است

سرهنگ عبدالرضا دشتی گفت: راهیان نور یکی از مهمترین و در واقع بزرگترین برنامه‎های فرهنگی کشور است.
کد خبر: ۳۳۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ - 16March 2019

راهیان نور یکی از مهمترین و بزرگترین برنامه فرهنگی

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، صبح امروز (شنبه ۲۵ اسفند) تعداد ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان بوشهر در قالب کاروان راهیان نور از گلزار شهدای شهر بوشهر به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ «عبدالرضا دشتی» فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در این آیین اظهار داشت: شاهد استقبال بسیار خوبی از مردم بودیم و ما تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا این حرکت عظیم به بهترین شکل صورت گیرد. 

وی گفت: در اجرای برنامه راهیان نور ما نباید نگاه کاری و ابلاغی داشته باشیم هرچه با نیت خالص تر و به خاطر شهدا کار کنیم برنامه راهیان نور به شکل زیباتری اجرا می‎شود.

دشتی با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از مهمترین و در واقع بزرگترین برنامه فرهنگی است خاطرنشان کرد: ما از شهدا طلب قدرت می کنیم که این توان را به ما بدهد با وجودی که نقل و قول‎های زیادی از سوی دشمن در خصوص کارهای فرهنگی وجود دارد، ما بتوانیم به بهترین شکل حرکت عظیم را به نتیجه برسانیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه بیش از 800 نفر نیروهای مردمی از شهرستان بوشهر امروز صبح در قالب یک کاروان که شامل 20 اتوبوس است، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند افزود: تمامی دستگاه های اتوبوس از راوی، روحانی و مسئول فرهنگی برخوردار می باشد و از جمله مناطقی که دیدن می‌کنند، شلمچه، هویزه، اروندکنار و معراج شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار