رئیس دفتر رئیس جمهور:

رئیس جمهور به بوشهر می‌رود

«محمود واعظی» گفت: دیدار مردمی‌ رئیس جمهور با مردم استان بوشهر در شهرستان کنگان برگزار خواهد شد و پروژه‌های بسیار عظیمی از پارس جنوبی فردا با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۳۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ - 16March 2019

فردا سفر رئیس جمهور به بوشهر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور در فرودگاه بوشهر و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه همه مطالبات و رویکردهایی که برای توسعه استان از مسئولین استان دریافت کرده بودیم، در سفر رئیس جمهور لحاظ شده به گونه‌ای که اعتبارات بسیار خوبی برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

واعظی با اشاره به اینکه دیدار مردمی‌ رئیس جمهور با مردم استان بوشهر در شهرستان کنگان برگزار خواهد شد، افزود: پروژه‌های بسیار عظیمی از پارس جنوبی فردا با حضور دکتر روحانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بنا داشتیم سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر ۲ روزه انجام شود به دلیل تقارن این سفر با روزهای آخر سال و حجم بالای برنامه های رئیس دولت سفر در قالب یک روز تنظیم شده و از این بابت از مردم استان بوشهر عذرخواهی می کنیم، ادامه داد: دکتر روحانی حتماً در آینده به شهرستان بوشهر خواهند آمد و برنامه‌هایی هم با شورای اداری و هم با مردم این شهرستان خواهند داشت.

واعظی در پاسخ به سوالی درباره برنامه دولت برای تامین معیشت مردم در ایام عید، تصریح کرد: در این روزها تامین معیشت مردم بخش قابل توجهی از وقت رئیس جمهوری و اعضای اقتصادی کابینه را به خود اختصاص داده و بعنوان مهمترین اولویت کاری هیات دولت است.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: تلاش می شود با همت مسئولان تدابیری اندیشیده شود که بتوانیم مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنیم.

واعظی خاطرنشان کرد: طبیعی است که بخشی از این مشکلات باید در داخل کشور برنامه ریزی شود ولی بخش دیگری از این مشکلات منشا بیرونی دارد؛ در زمان حاضر نقل و انتقالات پول بین بانکهای خارجی سخت شده، برای خریدها محدودیت هایی به وجود آمده، از برخی کشورهایی که در گذشته مایحتاج مردم به راحتی خرید می شد محدودیتهایی ایجاد شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: سفرهایی که رئیس جمهوری و اعضای کابینه به کشورهای مختلف می کنند گشایش های خوبی ایجاد کرده و با گذشت زمان گشایش هایی برای مبادلات بانکی، صادرات و واردات برای بخش خصوصی و دولتی انجام می شود و امید می رود این فشارها کاهش یابد.

واعظی تاکید کرد: آسایش و آرامش مردم در ایام عید برای دولت بسیار مهم است و دولت برای تامین نیازمندی های مردم در این روزها تلاش می کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: میوه، ارزاق عمومی، لباس و منسوجات مورد نیاز مردم تامین شده و تلاش می شود با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار