استاندار فارس:

تکلیف مدیران و سیاستگذاران در «بیانیه گام دوم» مشخص شده است

«عنایت‌الله رحیمی» گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری، تکیلف مدیران و سیاستگذاران را در برنامه‌ریزی و اجرای امور محوله،ذ مشخص کرده است.
کد خبر: ۳۳۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ - 16March 2019

به گزارش دفاع پرس از شیراز، «عنایت الله رحیمی» امروز (شنبه ٢٥ اسفند ماه) در همایش فرمانداران استان فارس با تاکید بر لزوم تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، اظهارداشت: هدف‌ها پس از انقلاب حول محور استقرار نظام بود که محقق شد.

رحیمی افزود: تمدن سازی و ادامه حرکت رو به جلو نظام نیز از شاخص‌های مورد اشاره رهبری در بیانیه گام دوم است که انتظار داریم فرمانداران با هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی این بیانیه را به برنامه اجرایی تبدیل کنند و اینگونه نباشد که بیانیه بی‌استفاده بماند.

وی با تصریح اینکه در این بیانیه به پتانسیل‌های کشور، جوانان و اقتصاد توجه شده که باید به سمت عملیاتی شدن آن‌ها پیش برویم، خاطرنشان کرد: امروز تکلیف مدیران اجرایی و سیاستگذاران روشن شده و باید مسئولانه و خلاقانه با مسائل مدنظر رهبری در بیانیه گام دوم برخورد کنیم.

رحیمی با بیان اینکه داشته‌های ما حلال مشکلات است، عنوان کرد: اگر برنامه‌ریزی داشته باشیم و در برش‌های شهرستانی برنامه‌ریزی‌ها به خوبی تدوین شود، می‌توان شاهد تحولات خوبی در استان بود.

وی با بیان اینکه در دهه آغاز پنجم انقلاب علی‌رغم دستاورد‌های خوب و قابل دفاع، معاندین خدمات نظام را نادیده گرفته و به دنبال سیاه‌نمایی هستند؛ تاکید کرد که واقعیت‌ها باید به مردم منعکس شود؛ به جای عکس‌العمل به تحریم‌ها باید پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را مبتنی بر برنامه‌محوری در دستور کار قرار دهیم.

استاندار فارس همچنین به طرح تقسیمات کشوری اشاره و با بیان اینکه حساسیت‌های سیاسی در این باره به دقت بررسی شود، گفت: نباید مباحثی که باعث خشنودی مردم می‌شود با سهل‌انگاری به تلخ‌کامی بدل شود.

وی ادامه داد: مردم امروز به میزانی از بلوغ سیاسی رسیده‌اند که در اجرای این برنامه‌ها کمک می‌کنند؛ ما مجری تصمیماتی هستیم که هیات دولت اعلام می‌کند.

وی به انتخابات سال ۹۸ هم اشاره و با تاکید بر ایجاد فضای باز سیاسی، خطاب به فرمانداران گفت: از هم‌اینک مباحث مختلف و سخنرانی‌ها رصد شود. نقد و انتقاد منصفانه مشکلی ندارد، اما اگر مبنا تخریب باشد باید پاسخگویی با درایت لازم انجام شود و از کنار تخریب دولت نگذریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها