ما پیروزیم- ۲۸۱/ سردار اشتری در پاسخ به دفاع پرس:

نیروی انتظامی هفت توصیه رهبر انقلاب را در اولویت کار خود قرار داده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی هفت توصیه رهبر انقلاب را در اولویت کار خود قرار داده است و امیدواریم که از سال آینده هم در ناجا و هم در سطح جامعه بتوانیم آن را محقق کنیم.
کد خبر: ۳۳۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ - 17March 2019

نیروی انتظامی هفت توصیه رهبر انقلاب را در اولویت کار خود قرار داده استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از یادمان شهدای والفجر ۸ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت امنیتی در مسیر‌ها و یادمان‌ها بسیار عالی است و حضور مردم در یادمان‌ها تاکنون بسیار خوب گزارش شده است.

وی افزود: بحمدالله تاکنون هیچ‌گونه حادثه‌ای در مسیر‌ها نداشتیم و کاروان‌ها به سلامت به مقصد رسیده‌اند.

سردار اشتری تصریح کرد: با توجه به هماهنگی خوب نیروی انتظامی با ستاد مرکزی راهیان نور به نظر می‌رسد که تا پایان کار هیچ مشکلی نداشته باشیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم گفت: نیرو‌های ناجا در خدمت مردم هستند و با توجه به توصیه‌هایی که به مردم داشته‌ایم، امیدواریم هیچ حادثه دلخراشی را شاهد نباشیم.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر برنامه‌های ناجا در گام دوم انقلاب برای کمک به گسترش برنامه فرهنگی راهیان نور عنوان کرد: فرمانده معظم کل قوا در بیانیه خود در این خصوص تدبیر فرمودند همه دستگاه‌ها در این زمینه مسؤول هستند، نیروی انتظامی نیز هفت توصیه رهبر انقلاب را در اولویت کار خود قرار داده و امیدواریم که از سال آینده هم در ناجا و هم در سطح جامعه بتوانیم آن را محقق کنیم.

انتهای پیام/۲۰۰

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار