سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

ارسال هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب به ۱۵۰ دستگاه کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب را به تعداد همه دستگاه‌های عمده کشور که شاید حدود ۱۵۰ دستگاه شوند، ارسال می‌کنیم برای اینکه بدانند به چه نکاتی باید توجه شود تا منجر به ایجاد تمدن نوین اسلامی شود.
کد خبر: ۳۳۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ - 18March 2019

ارسال هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب به ۱۵۰ دستگاه کشوربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم رونمایی از طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص اقدامات عملی بسیج برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: کلام رهبری در خصوص گام دوم انقلاب همانند نامگذاری سال، شامل دو بخش حمایتی و فهم کلام می‌شود؛ فهم کلام از تبیین درست به دست می‌آید البته اگر فرض هم کنیم که تبیین نیز به درستی انجام شود جزیی از کار را انجام دادیم، چون کار اصلی داشتن طرح اقدام عملی است.

وی افزود: زمانی می‌توانیم در برابر بیانیه گام دوم انقلاب سرمان را بالا بگیریم که اقشار ۲۲گانه بسیج و برخی معاونت‌ها و سازمان‌های بسیج مثل سازمان فضای مجازی یا معاونت اجتماعی بسیج، در مجموع ۳۰ طرح عملیاتی در این خصوص ارایه دهند.

سردار غیب پرور ادامه داد: نکته مهم بیانیه گام دوم ناظر به جوانان است؛ هر چند درباره آن یعنی جوان گرایی خیلی حرف زده می‌شود، اما در بسیج به دنبال آن هستیم بخش مهمی از امور بسیج را به جوانان در سراسر کشور واگذار کنیم؛ همانند دوران دفاع مقدس که جوانان عهده دار اداره جبهه‌ها شدند و توانستند با پیروزی جنگ را خاتمه دهند.

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان را باید به باور انقلابی تبدیل کنیم، تصریح کرد: قرار بود ۲۵ اسفند برنامه‌های سال ۹۸ بسیج را ابلاغ کنیم، اما این را متوقف کردیم تا طی یک ماه هر بخش از بسیج، برنامه‌های مربوط به مجموعه خود را با بیانیه گام دوم تطبیق دهد که اگر بخش اقدام را در برنامه‌ها نیاورند، برنامه آن مجموعه ابلاغ نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این هندسه ترسیمی را به تعداد همه دستگاه‌های عمده کشور که شاید حدود ۱۵۰ دستگاه شوند، ارسال می‌کنیم که بخشی از آن مربوط به ۴۰ سال اول انقلاب است و بخش دیگر آن هم مربوط به ۴۰ ساله دوم انقلاب می‌شود و اینکه به چه نکاتی توجه شود تا منجر تمدن نوین اسلامی شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار