سردار رضایی خبر داد؛

فعالیت قرارگاه «مقداد» مرزبانی همزمان با ایام نوروز/ رصد هر گونه تحرکی در خطوط مرزی

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به فعالیت قرارگاه نوروزی مرزبانی گفت: مرزبانان تا پای جان برای صیانت از کشور ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۳۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ - 18March 2019

فعالیت قرارگاه «مقداد» مرزبانی همزمان با ایام نوروز/ رصد هر گونه تحرکی در خطوط مرزیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از قرارگاه نوروزی «مقداد» مرزبانی، با تاکید بر لزوم «هوشیاری مضاعف» مرزبانان در ایام نوروز اظهار داشت: مرزبانان وظیفه خطیری در حراست و صیانت از مرز‌های آبی، خاکی و دریایی کشور را عهده‎دار هستند.

وی با اشاره به ماموریت دفاعی، امنیتی و انتظامی مرزبانان افزود: قرارگاه «مقداد» مرزبانی ویترین این فرماندهی است و به نوعی شیوه عملکرد در این قرارگاه مرزی، نماد کارنامه کاری مرزبانان در طول سال است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به رصد هر گونه تحرکی در خطوط مرزی بیان کرد: گزارش عملکرد مرزبانان در این قرارگاه، به صورت روزانه به فرماندهی مرزبانی و همچنین ستاد نیروی انتظامی منعکس می‌شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه سردار رضایی ضمن ارتباط مستقیم و ویدئو کنفرانسی با فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان و با تبریک سالروز ولادت باسعادت امام جواد (ع) و امام علی (ع)، اظهار داشت: مرزبانان تا پای جان برای صیانت از کشور تلاش می‌کنند و توفیق سربازی مقام معظم رهبری را قدر می‌دانیم.

وی در پایان از فرماندهان مرزی استان‌ها درخواست کرد سلام و تبریک ایشان به مرزبانان ابلاغ شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار