مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

شهدا پیرو حضرت علی (ع) و مردانی اهل بهشت بودند

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» گفت: شهدا مردانی اهل بهشت بودند و پیرو حضرت علی (ع) و برای حفظ ولایت علی (ع) و فرزندانش از هستی خود یعنی جانشان گذشتند.
کد خبر: ۳۳۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ - 19March 2019

شهدا پیرو حضرت علی (ع) و مردانی اهل بهشت بودندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، به مناسبت 13 رجب سالروز فرخنده میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و روز پدر، مراسم پدران آسمانی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و عموم مردم امروز (سه‌شنبه) در گلزار مطهر شهدای باغ فردوس کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام «‌هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک ایام رجبیه به‌ویژه ولادت حضرت علی (ع) گفت: شهدا کسانی بودند که تقوای الهی داشتند و با خداوند متعال معامله کردند.

این مسئول افزود: شهدا مردانی اهل بهشت بودند و پیرو حضرت علی (ع) و برای حفظ ولایت علی (ع) و فرزندانش از هستی خود یعنی جانشان گذشتند.

وی با اشاره به این مطلب که شهدا به راه‌های آسمانی آشناتر از راه‌های زمینی بودند خاطرنشان کرد: شهدا مردانی صادق و باتقوا بودند که به عهد خود باخدا وفا کردند و در راه دفاع از آب‌ و خاک و انقلاب اسلامی ایران از خود گذشتند و با آزادگی و حریت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

در پایان این مراسم باشکوه از تعدادی از پدران شهدای گران‌قدر کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار