پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت فرا رسیدن سال 1398

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن سال 1398 را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 22March 2019

پیام تبریک فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال 1398به گزارش گروه دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن سال 1398 را تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یامقلب القلوب والابصار / یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول والاحوال / حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است ، را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به خصوص خانواده معظم شهدا تهنیت عرض می کنم.

در این موسم بهاران و در حالی که جاي خالي شهیدان بزرگوار را همچون همیشه احساس می کنیم، در كنار سفره هفت سين به ساحت مقدسشان که صلابت و غرور توفيقات به دست آمده و ايستادن نظام مقدس اسلامي بر قله هاي افتخار به برکت خون پاک آن عزیزان است، درود مي فرستیم.

اینجانب به ملت شریف کشورمان اطمینان خاطر می‌دهم، امنیت جای جای سرزمین پهناور ایران اسلامی که حاصل تلاش شبانه‌روزی فرزندان ملت و تمامی همرزمان عزیزم در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است در سال جدید نیز همچون سال‌های گذشته پایدار و برقرار بماند. انشاءالله

امیدوارم سال جدید برای دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه همراه با اقتدار، عزت وسربلندی در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باشد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها