امام جمعه خورموج:

رفع مشکلات اقتصادی کشور باید دغدغه مسؤولین نظام باشد

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح گفت: همه مسؤولین کشور برای تحقق شعار سال و رونق تولید تلاش کنند.
کد خبر: ۳۳۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 23March 2019

مسؤولین نظام دغدغه‌ای نسبت به معیشت و اقتصاد مردم داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح، امام جمعه خورموج اظهار داشت: چندین سال است که مسئله اول کشور، مسئله اقتصاد و معیشت مردم است و رفع  این مشکلات دغدغه رهبر انقلاب است.

امام جمعه خورموج گفت: همه مسؤولین نظام نیز باید چنین دغدغه‌ای نسبت به معیشت و زندگی مردم  داشته باشند و برای تحقق شعار سال و رونق تولید تلاش کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبری بیان کرد: بعضی می‌خواهند به خاطر بعضی از مسائل و مشکلاتی که برای مردم پیش آمده است دل مردم را خالی کنند و ترس و خوف نسبت به آینده ایجاد کنند که بخشی از این مسائل و مشکلات مربوط به تحریم‌ها و بخشی از آن مربوط به سوء مدیریت در داخل است.

مصلح افزود: دشمنان یکی از سخت‌ترین مبارزه‌ها و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی را علیه ما وضع کرده است اما دشمن دچار سخت‌ترین شکست‌ها در طول دوران تقابل بین جمهوری اسلامی و نظام استکبار جهانی شده است.

وی با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران تاکید کرد: مسؤولان نظام هیچگونه امیدی نسبت به اروپا و بد‌عهدی‌های آن‌ها نداشته باشند. آن‌ها خبیث و بدعهدند و ما شاهد برخورد دوگانه آن‌ها با تروریست و دوگانگی با قتل مسلمانان در نیوزیلند بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار