رحمانی فضلی:

هماهنگی دستگاه‌های امدادرسان موجب موفقیت عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان شد

وزیر کشور با بیان اینکه هماهنگی دستگاه‌های امدادرسان موجب موفقیت عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان شد، گفت: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر آق‌قلا و عملیات پاکسازی این شهر از وجود سیلاب، تجارب جدیدی را در مدیریت این‌گونه بحران‌ها ایجاد کرده است.
کد خبر: ۳۳۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 01April 2019
هماهنگی دستگاه‌های امداد رسان موجب موفقیت عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور پس از دریافت آخرین گزارش‌های عملیات امداد رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان و تخلیه سیلاب از مناطق سیل‌زده از هماهنگی کامل تمامی نیرو‌های امدادرسان اعم از دولتی و نظامی و مردمی تشکر کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه آبگرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به ویژه شهر آق قلا و روستا‌های اطراف با موفقیت در حال انجام است و بزودی شاهد پایان آن خواهیم بود، گفت: در این اقدام ملی تمامی دستگاه‌های امداد و نجات با محوریت و مسئولیت نیرو‌های نظامی وارد عرصه خدمتگزاری شدند و با همکاری و همراهی مردم و کمترین میزان آسیب جانی و مالی منطقه از وجود سیلاب پاکسازی خواهد شد.
 
قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور افزود: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر آق قلا و عملیات پاکسازی این شهر از وجود سیلاب تجارب جدیدی را در مدیریت این‌گونه بحران‌ها ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار