سردار غلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

قم، مرکزی و فارس به عنوان استان‌های معین ایلام و لرستان انتخاب شدند

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: استان‌های قم، مرکزی و فارس به عنوان استان‌های معین دو استان سیل‌زده ایلام و لرستان فعالیت‌های پشتیبانی خود را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ - 02April 2019

مرکزی، قم و فارس به عنوان استان‌های معین ایلام و لرستان انتخاب شدندسردار «نعمان غلامی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدامات بسیج برای امدادرسانی به سیل‌‌زدگان استان‌های لرستان و ایلام اظهار داشت: با تدبیر سردار «غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استان‌های قم، مرکزی و فارس به عنوان استان‌های معین دو استان سیل‌زده ایلام و لرستان، فعالیت‌های پشتیبانی خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: البته سپاه کرمانشاه هم که در مجاورت ایلام قرار دارد، فعالیت‌های پشتیبانی و امدادرسانی خود را در کنار فعالیت‌های گروه‌های جهادی استان ایلام و لرستان آغاز کرده است.

سردار غلامی با اشاره به اینکه امدادرسانی هوایی از صبح امروز در منطقه آغاز شده است، ادامه داد: تیم‌های بسیج جامعه پزشکی هم در مساجد و مدارس مستقر می‌شوند تا ویزیت و درمان‌های اولیه مصدومان ناشی از سیل را انجام دهند.

وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین نیرو‌های مسلح در امدادرسانی و خدمت رسانی به مردم سیل‌زده وجود دارد، اضافه کرد: برای هماهنگ کردن فعالیت‌های امدادرسانی و پشتیبانی بسیج، امروز استان سیل‌زده گلستان را به مقصد دو استان سیل‌زده غرب کشور ترک می‌کنم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها