امام جمعه خورموج:

بسیج، ارتش و سپاه حق مطلب را در بحران سیل ادا کردند

حجت الاسلام «عبدالحسین مصلح» گفت: کسانی که می‌توانند در میدان امدارسانی به سیل‌زدگان حضور پیدا کنند از هلال احمر گرفته تا بسیج، ارتش و هم سپاه که انصافاً حق مطلب را ادا کردند، حضور یابند و امدادرسانی کنند.
کد خبر: ۳۴۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ - 05April 2019

قطع رابطه با آمریکا ازنقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالحسین مصلح» امام جمعه خورموج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، به حادثه سیل اخیر در کشور پرداخت و اظهار داشت: این حادثه هم آزمایش و امتحان برای مصیبت‌دیدگان و کسانی که در محاصره سیل قرار گرفتند بود و هم برای مسئولین نظام و دست اندرکاران اداره کشور، امتحان و آزمون سختی بود که تا چه اندازه آمادگی دارند.

وی گفت: البته بعضی از موارد نیز وجود داشت که باید به صورت مشترک بین مردم و مسئولین رعایت می‌شد؛ بنابراین باید در این موارد کسانی که می‌توانند در میدان حضور پیدا کنند از هلال احمر گرفته تا بسیج، ارتش و هم سپاه که انصافاً حق مطلب را ادا کردند، حضور یابند و امدادرسانی کنند.

امام جمعه خورموج با بیان این‌که سیل اخیر هزینه سنگینی بر دوش نظام و مردم گذاشت، ابراز داشت: آن‌هایی که نمی‌توانند اقدام عملی انجام دهند، این صحنه‌ها را ببینند و اظهار همدردی کنند.

مصلح با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان، از مساجد و متولیان امور فرهنگی که دلسوز مسائل فرهنگی هستند خواست که از ظرفیت‌های این ماه استفاده کنند. 

امام جمعه خورموج با اشاره به قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا، سالروز قطع این رابطه را یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: به‌هیچ‌وجه تا خوی استکباری و استعماری در آمریکا وجود دارد و همواره به دنبال جهان‌خوارگی است، به دنبال رابطه با این دشمن نیستیم، بلکه همواره با مظالم دشمن مقابله و مبارزه می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار