سردار رضایی تشریح کرد؛

راهبرد‌های مرزبانی ناجا در سال ۹۸

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان راهبرد‌های این فرماندهی در سال جدید، از تلاش‌های مرزبانان استان خوزستان در امدادرسانی به سیل‌زدگان قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۴۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 07April 2019

راهبرد‌های فرماندهی مرزبانی ناجا در سال جدید/ قدردانی سردار «رضایی» از تلاش‌های مرزبانان در امدادرسانی به سیل‎زدگانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه مدیریت بحران مرزبانی استان خوزستان ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: داشتن روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی از مؤلفه‌های مهم در پیشبرد اهداف والای سازمانی است.

وی افزود: تفکر بسیجی داشتن یعنی خود را ندیدن و فدای اهداف الهی کردن و این روحیه در میان فرماندهان و مرزبانان غیور استان خوزستان وجود دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور گفت: این اتفاق یک پدیده طبیعی است که در استان رخ داده و این موضوع نباید خللی در اجرای مأموریت مرزبانان در حراست از مرز‌های جنوب غربی کشور ایجاد کند.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ما مسئولیت مرزبانی از مرز‌های کشور را داریم و وظیفه ذاتی ما مراقبت از مرز، مبارزه با قاچاق، جلوگیری از تردد‌های غیر مجاز و مبارزه با گروهک‌های تروریستی است.

وی با اشاره به رویکرد مرزبانی ناجا در سال جدید، خاطرنشان کرد: رویکرد مرزبانی در مراقبت از مرزها، رویکرد نظامی و دفاعی است و تفکر، ابزار، تاکتیک، مدیریت و پشتیبانی باید متناسب با این رویکرد باشد و راهبرد‌ها و منشور مرزبانی نیز بر همین اساس طرح‌ریزی و برآورد شود.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود، نکات لازم در خصوص حراست از مرز‌های کشور، مبارزه با قاچاق کالا و خروج سرمایه‌های ملی و مدیریت صحیح در پیشبرد اهداف انقلاب را تشریح کرد.

 فرمانده مرزبانی ناجا در پایان از تلاش‌ها و زحمات مرزبانان در امداد رسانی به آسیب دیدگان از سیل قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها