سازمان بسیج جامعه پزشکی برگزار می‌کند؛

نهمین کنگره بین‌المللی سلامت در حوادث و بلایا

نهمین کنگره بین‌المللی سلامت در حوادث و بلایا توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ - 07April 2019
به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سازمان بسیج جامعه پزشکی نهمین کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا را ۲۵ تا ۲۷ خرداد ۹۸ در تهران برگزار می‌کند.

برخی از محور‌های این همایش عبارتند از: زیرساخت‌ها، راهبرد‌ها و الزامات قانونی و حقوقی حاکمیت خطر بلایا، نقش هماهنگی و انسجام در استقرار حاکمیت خطر بلایا، حاکمیت جامعه‌محور خطر بلایا و تبیین نقش سمن‌ها و تشکل‌های مذهبی-اجتماعی، ارتقای تاب آوری و نقش مؤلفه‌های اجتماعی سلامت در توسعه پایدار، نقش و جایگاه آموزش همگانی و تخصصی در مدیریت خطر حوادث و بلایا با تأکید بر توانمندسازی مدیران.

همچنین سیاست‌های ملی و اقتصاد مقاومتی در تاب‌آوری نظام سلامت در مواجهه با تحریم‌ها، نقش فرهنگ، ارزش‌ها، باور‌ها و پاسخ‌گویی اجتماعی در استقرار حاکمیت خطر، تغییرات آب و هوایی، سلامت انسانی و توسعه پایدار، رویکرد نظام‌مند مدیریت خطر حوادث ترافیکی، صنعت سلامت‌محور و ارتقای مدیریت HSE، بخش دیگری از محور‌های تعیین شده برای این همایش است.

نهمین کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا

این همایش با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر، اورژانس کشور، دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج)، دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی و تهران، ستاد کل نیرو‌های مسلح، سپاه، ارتش، ناجا، سازمان پدافند غیر عامل کشور، سازمان انرژی اتمی، سازمان مدیریت بحران کشور، دانشگاه علوم پزشکی ارتش و...، در تاریخ یاد شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها