معاون امور عمرانی استاندار بوشهر:

موکب‌های استان بوشهر در نقاط مختلف سیل‌زده مستقر می‌شود

مهرداد ستوده گفت: موکب‌های استان بوشهر در نقاط مختلف سیل‌زده دو استان لرستان و خوزستان مستقر می‌شود و خدمات مهم و موثر خود را به آسیب‌دیدگان ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۳۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ - 07April 2019

موکب‌های استان بوشهر در نقاط مختلف سیل‌زده استقرار می یابند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مهرداد ستوده» معاون امور عمرانی استاندار بوشهر امروز در نشست  با خبرنگاران در بوشهر به وقوع سیل در دو استان خوزستان و لرستان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل در استان لرستان و خوزستان و بروز مشکلات به هموطنان در این دو استان از 12 فروردین اقدامات کمک رسانی مردم و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه کمک‌ها بر اساس اعلام نیاز دو استان سیل‌زده ارسال شده است گفت: تاکنون 9 مرحله کمک به دو استان سیل زده لرستان و خوزستان شامل ماشین‌آلات راهسازی، قایق‌های موتوری، ارزاق، کالاهای دارویی و بهداشتی ارسال شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: کمک‌های ارسالی به مناطق سیل‌زده در دو بخش مردمی و دستگاه‌های اجرایی است که کمک‌های مردمی با محوریت کمیته امداد و هلال احمر و کمک‌های اداری و دولتی با محوریت مدیریت بحران استان بوشهر جمع‌آوری شده است.

ستوده با قدردانی از مردم در رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان تصریح کرد: با توجه به مشکلات فراوان سیل‌زدگان ضروری است کمک‌های مردمی در ابعاد گوناگون ادامه داشته باشد.

وی از تشکیل ستاد اربعین حسینی به ریاست استاندار بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه قرار شد موکب‌های استان بوشهر در نقاط مختلف سیل‌زده دو استان لرستان و خوزستان مستقر شود و خدمات مهم و موثر خود را به آسیب دیدگان ارائه کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به روش ارسال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده افزود: برای رسیدن کمک‌ها مستقیم به دست آسیب دیدگان باید با محوریت جمعیت هلال احمر باشد چرا که با این جمعیت در استان‌های لرستان و خوزستان هماهنگی لازم انجام شده و کمک‌های ارسالی از طریق جمعیت هلال احمر به دست مردم  آسیب دیده می‌رسد.

ستوده افزود: نقاط سیل‌زده که دارای مشکلات حاد هستند با هماهنگی لازم به این نقاط کمک‌ها ارسال می‌شود تا مشکلات آنان کاهش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار