وزیر اطلاعات:

اقدام آمریکایی‌ها علیه سپاه نشانگر کینه آن‌ها از انقلاب است

وزیر اطلاعات با اشاره به اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدام نشانگر عمق کینه و دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران است.
کد خبر: ۳۴۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ - 09April 2019

اقدام آمریکا علیه سپاه نشانگر کینه آن‌ها از انقلاب استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمود علوی» وزیر اطلاعات ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار، اقدام آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم و اعلام کرد که این اقدام آمریکا نشانگر عمق کینه و دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعاتی کشور با بی اثر دانستن این‌گونه اقدامات خصمانه دشمن گفت: جامعه اطلاعاتی ایران با وحدت و همدلی همواره توطئه‌های مختلف دشمن را خنثی کرده و این بار هم به توفیق الهی و به مدد عنایات ائمه اطهار علیهم السلام، توجه حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرماندهی معظم کل قوا و همکاری مردم عزیز کشور این ترفند را خنثی و دشمن را ناکام می‌گذارد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد برآمده از متن مردم و دارای پایگاه اجتماعی گسترده در کشور است و این نهاد همواره مورد حمایت مردم ایران بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها