فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد؛

آمادگی اعزام گروه‌های جهادی بوشهر به مناطق سیل‌زده

سرهنگ «عبدالرضا دشتی» گفت: گروه‌های جهادی حوزه‌ها، پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج شهرستان بوشهر آماده اعزام به مناطق آسیب‌دیده از سیل هستند.
کد خبر: ۳۴۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ - 09April 2019

آمادگی اعزام گروه‌های جهادی بوشهر به مناطق سیل‌زدهبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «عبدالرضا دشتی» صبح  امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط کشور اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که در این مواقع در کنار هموطنانمان باشیم و به یاری آنها بشتابیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی برای مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: تاکنون اقلام مختلف آب معدنی، پتو، انواع سبد کالا شامل مواد غذایی ضروری مانند روغن، قند، شکر، برنج، رب گوجه…، انواع کنسرو، البسه، کفش، اسباب بازی، گونی جمع‌آوری شده که به همراه کمک‌های نقدی جمع آوری شده به مناطق سیل زده ارسال شد.

دشتی از آمادگی اعزام گروه‌های جهادی این شهرستان به مناطق سیل زده خبر داد و تصریح کرد: گروه‌های جهادی حوزه‌ها، پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج شهرستان آماده اعزام به مناطق آسیب دیده از سیل هستند که برای اعزام این افراد منتظر انجام هماهنگی‌های لازم با رده‌های بالاتر هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: از آنجایی که مردم ولایت مدار هم استانی بخصوص بسیجیان ما که در همه صحنه‌ها حضور پر رنگ داشته‌اند شایسته است که در این اتفاق ناگوار نیز همچون گذشته یاری‌گر عزیزمان در استان‌های سیل زده باشند.

وی عنوان کرد: مردم هم استانی در بوشهر می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مناطق سیل زده را به حساب حوادث غیرمترقبه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر واریز و کمک‌های غیرنقدی را نیز به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج محل سکونت خود تحویل دهند.

انتها ی پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار