به مناسبت روز پاسدار؛

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به مدیرکل حفظ آثار آذربایجان‌شرقی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی طی پیامی به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ - 09April 2019

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به مدیرکل حفظ آثار آذربایجان‌شرقیبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز پاسدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با ارسال پیامی روز پاسدار را به مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی تبریک گفت.

در متن پیام عزیز جوانپور برای سردار سرتیپ دوم پاسدار عزت‌الله جعفری آمده است: «سوم شعبان میلاد سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، فلسفه این نامگذاری علاوه بر یادآوری و تجلیل، الگوپذیری و اتصاف روحی و اخلاقی پاسداران به الگوی حماسه و فداکاری امام حسین(ع) بوده است.

اینجانب بر خود واجب دانستم که این روز بزرگ را به حضرتعالی و تمامی سرداران و پاسداران رشید سپاه اسلام که با تاسی از نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی، همواره در صحنه ماموریت‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته‌اند، تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان توفیق همه مدافعان میهن عزیزمان ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها