فرمانده لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان:

شهید صیاد شیرازی نقش مؤثری در ایجاد ساختار نوین نیرو‌های مسلح داشت

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان گفت: این شهید والامقام نقش مؤثری در ایجاد ساختار نوین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران داشت و فعالیت‌های وی در ارتش دارای نمود و برجستگی‌های بسیاری است.
کد خبر: ۳۴۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 10April 2019

شهید صیاد شیرازی نقش مؤثری در ایجاد ساختار نوین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران داشتبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، امیر سعید اثنی‌عشری ظهر امروز در مراسم بیستمین سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، اظهار داشت: سپهبد شیرازی از چهره‌های امتحان داده انقلاب اسلامی بود که در قبل و بعد از جنگ سربلند از امتحانات بیرون آمد و وفاداری خود را نسبت به نظام، رهبری و مردم به اثبات رساند.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی یک شخصیت جامع به تمام معنا بود و از لحاظ علمی، معنوی و اشراف به مسائل سیاسی، اجتماعی و به خصوص مسائل نظامی و امنیتی سرآمد بود.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان ادامه داد: شهید صیاد شیرازی فردی شجاع بود و همیشه در زمان دفاع مقدس در نزدیک‌ترین خطوط تماس با دشمن در خط مقدم جبهه حضور داشت و در زیر بمباران‌ها، نیروهایش را فرماندهی می‌کرد.

امیر اثنی‌عشری یادآور شد: این شهید والامقام نقش مؤثری در ایجاد ساختار نوین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران داشت و فعالیت‌های وی در ارتش دارای نمود و برجستگی‌های بسیاری است.

وی بیان کرد: شهید صیاد شیرازی در برقراری ارتباط بین سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران، در طرح‌ریزی‌های عملیاتی دوران دفاع مقدس و در مباحث مربوط به ساختار و سازمان، نقش بارز و قابل توجهی داشت.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان گفت: شهید صیاد شیرازی همواره آرزوی شهادت داشت و اکنون که این سرباز فداکار اسلام و ایران مزد قهرمانی و زحمات ارزشمند خود را در راه خدا دریافت کرده و به آنچه در طول عمر پربرکت خود در آرزویش بود نائل آمده، وظیفه سربازان ولایت است تا با برگزاری چنین یادواره‌هایی ضمن معرفی خصوصیات آن شهید بزرگوار به همگان، ادامه دهنده راه همه شهیدان به ویژه شهید صیاد شیرازی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها