الحشد الشعبی: آمریکا بر اساس دیکته‌های صهیونیستی، به تصمیم‌های احمقانه خود ادامه داد

نائب‌رئیس سازمان «الحشد الشعبی» ضمن احمقانه خواندن تصمیم واشنگتن علیه سپاه پاسداران اعلام کرد، طنز ماجرا آنجاست که آمریکا به عنوان «حامی اول تروریسم در جهان» به خود این حق را می‌دهد که جنبش‌های مقاومتی را تروریستی اعلام کند.
کد خبر: ۳۴۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ - 11April 2019

الحشد الشعبی:آمریکا بر اساس دیکته‌های صهیونیستی، به تصمیم‌های احمقانه خود ادامه دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نائب‌رئیس سازمان «الحشد‎الشعبی» (بسیج مردمی عراق) در بیانیه‌ای، تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران توسط آمریکا را محکوم و اعلام کرد، پیامد‌های این تصمیم متوجه واشنگتن خواهد بود.

بر اساس گزارش «الاتجاه‌پرس»، در بیانیه مذکور که چهارشنبه (دیروز) صادر شده، آمده است: «دولت آمریکا بنا به دیکته‌های صهیونیستی کینه‌توزانه به سلسله تصمیم‌های احمقانه خود که هدف از آن متشنج کردن امنیت منطقه و تشدید تنش و درگیری‌های منطقه‌ای است، ادامه می‌دهد؛ آخرین این تصمیم‌ها وارد کردن سپاه پاسدران انقلاب در لیست تروریسم است».

المهندس افزود؛ طنز ماجرا آنجاست که آمریکا به عنوان «حامی اول تروریسم در جهان» به خود این حق را می‌دهد که جنبش‌های مقاومت و برخاسته از وجدان ملت‌های ستمدیده را تروریستی اعلام کند؛ آمریکا فراموش کرده تمام گروه‌های افراطی و تروریستی در جهان از القاعده گرفته تا داعش را حمایت کرده است.

نائب‌رئیس الحشد در ادامه گفت: «سپاه نقشی فعال و اساسی در ایستادن در صفی واحد به همراه ملت عراق در جنگ مقدس علیه داعش و حمایت و کمک به نیرو‌های امنیتی عراق داشته و (این حمایت‌ها) تا پیروزی و آزادسازی سرزمین (عراق) از لوث این نیرو‌های شرور و پشتیبان‌های آن‌ها ادامه پیدا کرد. بهای این کار، شهادت تعدادی از اعضای سپاه پاسداران در نبرد‌های سرنوشت‌ساز بوده که در خاطره عراقی‌ها باقی می‌ماند و بابت آن واقعا قدردان هستند».

ابومهدی المهندس تأکید کرد، ملت عراق ابدا فراموش نخواهد کرد چه کسی در سختی‌ها در کنارش ایستاده و خون داده است؛ نقش سپاه پاسداران، یاری ملت‌های مظلوم است و به مبارزه خود علیه قدرت‌های استکبار جهانی ادامه خواهد داد.

دوشنبه (۱۹فروردین) دولت آمریکا در ادامه سیاست فشار بر گروه‌هایی که از طریق مبارزه با گروه‌های تروریستی این کشور را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» خود اضافه کرد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار