مسجدی:

تصمیم آمریکا علیه سپاه پاسداران نهایت حماقت و جهالت است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد تصمیم اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهایت حماقت و جهالت توصیف کرد.
کد خبر: ۳۴۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 12April 2019

تصمیم آمریکا علیه سپاه پاسداران نهایت حماقت و جهالت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ایرج مسجدی» سفیر ایران در عراق بعد از دیدار با «برهم صالح» رئیس جمهور و تعدادی از مسئولان عراقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دیدار‌های جداگانه با برهم صالح رئیس جمهور و فواد معصوم رئیس جمهور سابق و سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی درباره آخرین مواضع ایران از جمله در قبال اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث شد.

وی افزود: در این دیدار‌ها گزارشی درباره سفر حسن روحانی رئیس جمهور ایران به بغداد و عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق به تهران ارائه شد.

مسجدی گفت: این دو سفر با یکدیگر در ارتباط بود؛ زیرا در جریان سفر عادل عبدالمهدی به تهران، توافق‌ها و مسائل مطرح شده در جریان سفر رئیس جمهور ایران به بغداد اجرایی شد.

وی افزود: موضوع دوم مطرح شده با دوستان عراقی درباره مواضع اخیر آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و لازم بود که به اطلاع عراقی‌ها برسانیم که این تصمیم در نهایت حماقت و جهالت گرفته شد و جمهوری اسلامی ایران تعجب می‌کند که سرنوشت کشوری مثل آمریکا اکنون در دستان فردی افتاده است که به هیچ روش و قاعده‌ای پایبند نیست.

مسجدی گفت: لازم بود که مواضع و دیدگاه‌ها و نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران و نیز انتظارات از دوستان و طرف‌های عراقی را منتقل کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها