امام جمعه بجنورد:

سپاه پاسداران با ایران و انقلاب عجین است

امام جمعه بجنورد در خطبه این هفته نماز جمعه گفت: سپاه پاسداران ما با ایران و انقلاب عجین است.
کد خبر: ۳۴۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ - 12April 2019

سپاه پاسداران با ایران و انقلاب عجین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه بجنورد در خطبه این هفته نماز جمعه اظهار داشت: از آدم مستکبر و حیله گر جز فریبکاری و حق را ناحق کردن توقع دیگری نمی توان داشت؛ حیله گران در طول تاریخ کم نبودند، آن ها مدام در مقابل جبهه حق مقاومت کردند اما تاکنون اینگونه مقاومت ها نتیجه ای نداشته و همواره شکست خورده اند.

وی در خصوص اقدام آمریکا علیه سپاه گفت: سپاه پاسداران ما با ایران و انقلاب عجین است؛ دشمن فکر می کند افرادی که لباس سبز پوشیده اند سپاهی اند اما نمی داند که تمام ملت ایران سپاهی هستند.

امام جمعه بجنورد در ادامه شعار (آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه) را سر داد و گفت: آمریکا سپاه پاسداران را تروریست اعلام کرده اما طبق این شعار آمریکا تمامی ملت ایران را تروریست خوانده است.

یعقوبی سپاه را پاسدار انقلاب، ارزش ها و خون شهدا دانست و گفت: تمامی ملت ایران فکرشان، آرمان هایشان و عقیده شان سپاهی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح در تمام مشکلاتی که برای کشور و مردم پیش آمده همیشه همراه بودند و امروز نیز در حادثه سیل، این سپاه است که در کنار دیگر نهادهای نظامی در حال خدمت به مردم آسیب دیده است.

وی سپاه را نماد مقاومت، استقامت، پایمردی و پیروزی خواند و عنوان کرد: سپاه پاسداران یعنی سبزپوش علی باور، سخت کوش علی یاور، سازنده موشک نقطه زن و ستاره خلیج فارس، سامان بخش زندگی محرومان، سد فولادین در برابر استکبار جهانی، ستبر و نستوه در رفتار.

یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: این روز به نام روز جوان نامگداری شده است؛ جوان از منظر رهبر انقلاب دارای ویژگی‌هایی همچون پرانرژی، امیدوار، مبتکر و اهل نوآوری است.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به سالگرد درگذشت آیت الله «مهمان نواز» نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم مجاهد عمر خود را وقف اسلام و مردم کرد و نباید تنها با اسم از او یاد کنیم بلکه راه و رسم او را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به سیل اخیر گفت: همچنان سیل مسئله اول کشور است؛ آن هایی که می توانند در مناطق سیل زده حضور یابند و آن هایی که نمی توانند با مال خود به مردم سیل زده کمک کنند.

بعد از اقامه نماز جمعه، نمازگران با حضور در خیابان با سردادن شعارهایی از سپاه پاسداران حمایت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها