اعلام زمان قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی «سربلند»

قرعه کشی مسابقه کتابخوانی کتاب «سربلند» همزمان با نیمه شعبان انجام شده و برگزیدگان به سفر زیارتی سوریه و زیارت حرم مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام‌الله علیهما) اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۳۴۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ - 13April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب سربلند که توسط محمدعلی جعفری به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است از همان ابتدای انتشار و به برکت نام بزرگ شهید محسن حججی و شهید احمد کاظمی با استقبال بسیار مخاطبان رو به رو شد و طی مدت کوتاهی به چاپ ۱۶ و تیراژ ۴۰ هزار نسخه رسید و انتشارات شهید کاظمی در پاسخ به این استقبال عمومی مسابقه کتابخوانی کتاب «سربلند» را برگزار کرد.

بر اساس فراخوان اولیه این مسابقه علاقمندان می‌توانستند از تاریخ ۲۰ شهریور لغایت ۱۰ دی ماه ۱۳۹۷ در این رقابت شرکت کنند که بنا به درخواست مخاطبین انتشارات شهید کاظمی مهلت فراخوان را تا پایان اسفندماه تمدید کرد.

انتشارات شهید کاظمی همچنین سایت http://manvaketab.ir یا ارسال نام کتاب به شماره ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ را جهت تسهیل در تهیه کتاب برای علاقمندان به مطالعه کتاب سربلند و شرکت در مسابقه معرفی کرد.

نحوه شرکت در این مسابقه پاسخ به ۲ سوال مطرح شده در مسابقه و یا ارائه یادداشت و دلنوشته و ارسال صفحه مورد علاقه خود از کتاب و یا گرفتن و ارسال عکسی خلاقانه و ساخت کلیپ و تیزر و فایل صوتی معرفی از کتاب بود که بنا به آمار‌های رسیده از انتشارات شهید کاظمی تا پایان اسفندماه، مخاطبان با بیش از چهار هزار پیامک، یک هزار و ۲۰۰ نظر و دلنوشته، ۴۶ فیلم و ویدئو، ۸۲۰ عکس و ۳۸ صوت و پادکست با موضوع کتاب سربلند در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

قرعه کشی این پویش همزمان با نیمه شعبان انجام شده و برگزیدگان به سفر زیارتی سوریه و زیارت حرم مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیها) اعزام خواهند شد. اسامی برگزیدگان به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی در کانال رسمی این انتشارات در فضای مجازی به آدرس http://nashreshahidkazemi.ir/ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار