سردار تقوایی عنوان کرد؛

تقویت اعتماد به نفس سربازان مهم‌ترین هدف «جشنواره سرباز»

دبیر جشنواره سرباز گفت: تجلیل، ارتقای نشاط و هویت‌بخشی، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در سربازان از جمله اهداف برگزاری «جشنواره سرباز» است.
کد خبر: ۳۴۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 13April 2019

تقویت اعتماد به نفس سربازان مهم‌ترین هدف «جشنواره سرباز»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «علیرضا تقوایی» دبیر جشنواره سرباز با اشارخ به اینکه جشنواره سرباز 26 و 28 فروردین‌ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در روز 26 فروردین ماه سربازان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به مرقد مطهر می‌روند و 28 فروردین نیز جشنواره نهایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال مکمل جشنواره سال گذشته است، ادامه داد: جشنواره سرباز با شرکت سربازان منتخب و نمونه نیرو‌های مسلح ارتش، سپاه و وزارت دفاع به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره سرباز به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: تکریم، تجلیل، ارتقای نشاط و هویت بخشی به سربازان، ارتقای رفتاری فرماندهان و مسئولان نسبت به سربازان و تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در سربازان از جمله اهداف برگزاری جشنواره سرباز است.

سردار تقوایی همچنین عنوان کرد: تقویت نگرش، الگوسازی برای جوانان، زمینه سازی برای بروز خلاقیت، شناسایی جوانان مستعد و توانمند نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انسانی ناجا تصریح کرد: هیئت داوران از یک جامعه سرباز که در موضوعات مختلف در حوزه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و... توانمند هستند سربازان نمونه را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها