فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌ شرقی:

جهادگران آذربایجانی فرش‌های اهالی پلدختر را می‌شویند

سردار عابدین خرم گفت: با توجه به تجربه‌ای که در آق‌قلا کسب کردیم، تیم ویژه قالیشویی را با ظرفیت شست‌وشوی روزانه 60 تخته فرش در پلدختر مستقر کردیم.
کد خبر: ۳۴۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ - 14April 2019

جهادگران آذربایجانی فرش‌های اهالی پلدختر را می‌شویندبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در جریان سفر به لرستان و بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی آذربایجان‌ شرقی در پلدختر اظهار داشت: بعد از حادثه سیل در این منطقه و تشریح وضعیت توسط سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان، ما گروهی ۱۵۰ نفری را برای کمک‌رسانی به منطقه اعزام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: طی ده روز اخیر لایروبی منازل و خیابان‌ها، ایجاد مجموعه نانوایی، راه اندازی آشپزخانه سیار و ایستگاه صلواتی در این منطقه توسط گروه‌های جهادی انجام شده و با توجه به تجربه‌ای که در آق قلا داشتیم، تیم ویژه قالیشویی در پلدختر با ظرفیت شست و شوی روزانه ۶۰ تخته فرش را مستقر کرده‌ایم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه این فعالیت‌ها ادامه می‌یابد و تا زمانی که آلام مردم خاتمه نیافته سپاه در منطقه خواهد بود، به امدادرسانی جهادگران آذربایجان‌ شرقی در ایلام اشاره کرد و متذکر شد: یک موکب مجهز نیز در استان ایلام تشکیل شده که روزانه به پخت و توزیع بیش از ۵ هزار غذا اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار