نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

هر جا انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم پیشرفت خواهیم کرد

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز نشان داده‌ایم که هر جا انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم نتیجه می‌گیریم و پیشرفت خواهیم کرد و در چنین فضایست که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
کد خبر: ۳۴۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ - 14April 2019

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (یکشنبه) در نشست با اعضای شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از مشکلات کشورمان کمبود ذخایر آب است و نباید در چنین شرایطی اجازه دهیم در سال‌های پر بارش این حجم از آب کشور هدر برود و حتی به تهدید علیه مردم تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ایجاد مخازن ذخیره آب بر سر راه آبریزهای کشور و ذخیره بارش ها و آب های روان حاصل از آن می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف سازد و حتی از وقوع سیل جلوگیری کند.

علما عنوان کرد: البته در جریان سیل اخیر مسئولان استان کرمانشاه زحمات بسیاری کشیدند که جای تقدیر دارد چرا که با وجود بارش‌های شدید و ورود آب های فراوان به استان بهترین مدیریت انجام شد و کمترین مشکل ممکن برای مردم در این استان ایجاد شد.

وی یادآور شد: از ابتدای انقلاب تا به امروز نشان داده ایم که هر جا انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم نتیجه می‌گیریم و پیشرفت خواهیم کرد و در چنین فضایست که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تمام وحشت آمریکا نیز از همین روحیه انقلابی کشور است که با اقدام اخیر خود علیه سپاه سعی کرده است پرچم‌دار فعالیت‌های انقلابی کشور را تحت فشار قرار دهد و این را بدانید که تا زمانی که روحیه انقلابی و مدیریت و کار انقلابی در کشور باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

همچنین رئیس شرکت آب منطقه ای، شرکت توزیع برق، شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت استان نیز گزارش عملکرد شرکت‌های خود را در خصوص زلزله سال گذشته و سیل اخیر کرمانشاه ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار