فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

حل و فصل بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های نزاع در کلانتری‌ها

فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های مربوط به نزاع در کلانتری‌ها منتهی به سازش شد، گفت: این موضوع نشان دهنده مردمی بودن پلیس است.
کد خبر: ۳۴۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ - 16April 2019

حل و فصل بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های نزاع در کلانتری‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی پیش از ظهر امروز (سه شنبه 27 فروردین) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه هفت سال خادم مردم اصفهان بودم و تا زمانی که نفس دارم برای این مردم و ولایت خدمت می کنم، اظهار داشت: در این راه حاضرم جان خود را فدا کنم و از هیچ خدمتی در این مسیر مقدس کوتاهی نخواهم کرد.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهر بزرگی است، تصریح کرد: بنده در طول این مدت صرفا هدایت‌کننده دوستان و همکارانم بودم و بار اصلی بر عهده نیروهای خدوم انتظامی در اقصی نقاط این شهر بوده است.

 وی با اشاره به ضرورت خدمت به مردم تاکید کرد: برای کسی که می خواهد خدمت کند فرقی ندارد در کدام منطقه و در چه سمتی فعالیت داشته باشد، براین اساس هر گوشه این کشور که به من به عنوان یک خادم نیاز داشته باشم، حضور خواهم داشت.

یاردوستی با بیان اینکه خدمت مثل تیر رها شده از چله کمان می‌گذرد و باید طوری خدمت کرد که مردم راضی باشند، خاطر نشان کرد: شاید در این مدت نتوانسته باشم توقعات مردم را برآورده کنم ولی تا همان اندازه که توانسته باشم گره‌ای از کار کسی باز کنم، از خودم راضی هستم.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه همیشه سعی کردیم به مردم توجه داشته باشیم و به دنبال برخورد با جرائم در سطح شهر بودیم، یادآور شد: خادم جانبازان و خانواده شهدا بودیم و شاید کامل این وظایف را نتوانسته باشیم انجام دهیم، ولی کوتاهی هم نکردیم و در کنار بسیج حضور داشتیم.

یاردوستی با بیان اینکه تجمعات در اصفهان بدون غائله‌ بوده است، گفت: در ایام نوروز و برای اینکه مردم آرامش بیشتری داشته باشند، پیش از نوروز اقداماتی را انجام می‌دادیم تا کمترین میزان جرم را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه تعامل خوبی با هیأت‌های مذهبی داشتیم و کارهای فرهنگی بسیار زیادی کلانتری‌های ما انجام دادند، ابراز کرد: بیش از 80 هزار نفر را در امر پیشگیری در یکسال در مساجد توسط پلیس آموزش دادیم.

یاردوستی با بیان اینکه بیش از 80 درصد پرونده‌های مربوط به نزاع در کلانتری‌ها منتهی به سازش شد، تصریح کرد: این نشان دهنده این است که پلیس مردمی است درحالی که بیش از 120 هزار پرونده درسال حجم بالایی است.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان افزود: در شهر اصفهان در سال 97 نسبت به سال 96 حدود 112 درصد افزایش کشف و دستگیری در حوزه مواد مخدر داشتیم؛ در سال 96 تحرک ارازل و اوباش در سطح شهر زیاد بود که با تعامل با پلیس‌های تخصصی در سال 97 حدود 35 درصد کاهش تحرک آن‌ها را داشتیم.

وی با بیان اینکه امسال 22 درصد افزایش کشف و دستگیری افراد مسلح به سلاح گرم را شاهد بودیم، تاکید کرد: ارائه آمار را درست نمی‌دانم و مردم خودشان می‌بینند و امیدوارم که بتوانیم در کنار آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها