در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده خوزستان؛

سازمان صنایع دفاع تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مناطق سیل‌زده را تأمین کرد

سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع با تشکیل گروه‌های تخصصی و فنی نسبت به ارسال تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مناطق سیل‌زده کشور اقدام کرد.
کد خبر: ۳۴۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 16April 2019

سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مناطق سیل زده را تأمین کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع دفاع، در پی بارش‌های سیل‌آسای اخیر در کشور و لزوم گسیل امکانات بیشتر از سوی نیرو‌های مسلح به استان‌های سیل‌زده، سازمان صنایع دفاع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تشکیل تیم‌های تخصصی نسبت به ارسال تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مناطق سیل‌زده اقدام کرد.

بر اساس این گزارش، قرارگاه‌ها سازمان صنایع دفاع با اعزام تیم فنی به شهرستان درود، ترمیم خط لوله اصلی آب این شهر را به طول ۲۰۰ متر ترمیم و انشعابات آب موقت این شهر را وصل کرد.

همچنین لایروبی و نظافت زیر پل‌های رودخانه مسیر پارچین به جهت تسهیل عبور آب و جلوگیری انسداد مسیر نیز از دیگر اقدامات قرارگاه سازمان صنایع دفاع در مناطق سیل زده بود.

گروه خودرویی این سازمان نیز با اعزام ده‌ها دستگاه ماشین آلات سنگین از جمله لودر، کمپرسی، بیل مکانیکی، خاور و تریلی کفی اقدامات گوناگونی در راستای انجام عملیات‌های مهندسی و حمل مواد غذایی و معیشتی به عهده گرفت.

سازمان صنایع دفاع با توجه به نیاز مبرم منطقه مبادرت به ارسال ۶۵۰ سرویس بهداشتی و ۳۰ چشمه حمام به منطقه اهواز کرد.

توزیع اقلام مورد نیاز شامل پوشاک و ارزاق در ایام تعطیلات نوروز، اعزام گروه‌های جهادی، طبخ و توزیع حدود ۲۰ هزار پرس غذا در مدت زمان هشت روز در مناطق آق قلا، گمیشان و عیدگاه ازجمله دیگر اقدامات سازمان صنایع دفاع در مناطق سیل‌زده بود که توسط «بسیج» این سازمان به انجام رسید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار