فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌‌‌ شرقی خبر داد؛

ساخت 1800 واحد مسکونی برای نیازمندان

سردار عابدین خرم گفت: ساخت 1800 واحد مسکونی برای نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن جز با اراده خدمتگزاری، آمادگی برای خدمت به این قشر با روحیه و مدیریت جهادی امکان‌پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۳۴۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ - 17April 2019

ظرف شش ماه 1800 مسکن برای نیازمندان می‌سازیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» فرمانده سپاه عاشورا امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه ساخت مسکن میان سپاه عاشورا، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن استان، اظهار داشت: امروز در چهار استان فرزندان آذربایجان‌ شرقی در حال کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هستند، اظهار داشت: بیش از سه میلیارد تومان توسط مردم استان جمع آوری و بین مردم سیل‌زده توزیع شده است، وقتی در مناطق سیل‌زده تجهیزات و ماشین‌ آلات بنیاد مسکن استان و شهرداری را دیدم، صحنه‌های زیبایی خلق شده بود.

وی ادامه داد: سپاه، کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و بنیاد مسکن در این چهل سال در مناطق محروم و روستایی همواره عزمشان را جزم کردند که با تمام وجود خدمتگزاری کنند و بعد از اجرای این تفاهم‌نامه توسط این 4 سازمان تجربه‌ای متراکم و ارزشمند در کارنامه این ادارات است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تجارب همکاری موفق میان این ادارات و سپاه گفت: هر وقت این 4 نهاد به عنوان نهادهای انقلابی در کنار هم قرار گرفتند نتیجه آن خرسندی محرومین، مستضعفین و معلولان بوده است.

وی افزود: دولت و مجلس در بودجه به موضوع مسکن توجه ویژه‌ای داشته‌اند و بسیج هم با تمام ظرفیت خود با کمک کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد در اجرای ساخت 1800 مسکن به یاری خواهد آمد و تلاش خواهیم کرد تا در عرض 6 ماه مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را در بهترین حالت به پایان برسانیم.

سردار خرّم تاکید کرد: ساخت این 1800 واحد در کوتاه‌ترین زمان ممکن جز با اراده خدمتگزاری، آمادگی برای خدمت به این قشر با روحیه و مدیریت جهادی امکان‌پذیر نخواهد بود، ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا طی 6 تا 7 ماه آینده 100 درصد این تفاهم‌نامه را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار