معاون استاندار خراسان شمالی:

سازمان‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس خراسان شمالی را حمایت می‌کنیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: از سازمان‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس هم به لحاظ ضرورت و هم به لحاظ اهمیت حمایت کامل خواهیم کرد و اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت و پشتیبانی از این سازمان‌ها در نظر خواهیم گرفت.
کد خبر: ۳۴۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 17April 2019

سازمان‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس خراسان شمالی را حمایت می‌کنمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ولی‌الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی امروز در همایش سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با دفاع مقدس اظهار داشت: باید این سازمان های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس تقویت شوند و راه تقویت این سازمان‌ها این است که ضابطه‌مند و شناسنامه‌دار شوند و مجوزهای لازم را نیز به این سازمان ها تعلق گیرد.

این مسئول با بیان اینکه امروزه وظیفه خطیری بر دوش سازمان‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس است، گفت: یکی از وظایف شما این است که در مورد فرهنگ دفاع مقدس مقاله‌ها تهیه کنید، بولتن ها بنویسید، نمایشنامه‌ها به اجرا درآورید و مستندسازی کنید و ارائه دهید.

حیاتی تصریح کرد: بنده از سازمان های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس هم به لحاظ ضرورت و هم به لحاظ اهمیت حمایت کامل خواهم کرد و اعتبارات ویژه ای برای حمایت و پشتیبانی از این سازمان ها در نظر خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ با هم بودن هستیم افزود: جای سازمان‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس در استان خالی است و خواهشم این است که شما پیشکسوتان دفاع مقدس و دلسوزان انقلاب تجربیات و حماسه‌آفرینی های خود و همرزمانتان در دوران انقلاب و دفاع مقدس را مستند و منتقل کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: مشارکت پذیری، غیر دولتی و غیرسیاسی بودن و همچنین مستقل بودن از جمله ویژگی‌های سازمان های مردم‌ نهاد است که همواره باید این ویژگی ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها