فرمانده انتظامی کرمانشاه:

هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت و آرامش نخواهد کرد

سردار «منوچهر امان اللهی» گفت: به واسطه تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در مجموعه پلیس، امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت و آرامش ندارد و بسیاری از آن‌ها نیز به این نتیجه رسیده‌اند که دیر یا زود در چنگ قانون گرفتار و توسط پلیس دستگیر می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ - 17April 2019

هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت و آرامش نخواهد کردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، اظهار داشت: علی‌رغم شرایط خاص استان به واسطه مرزی بودن، هیچ‌گاه امنیت کرمانشاه دچار چالش نشده و معدود افرادی که طی سال‌های اخیر دست به ایجاد ناامنی زدند در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عملشان رسیده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به واسطه تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در مجموعه پلیس، امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت و آرامش ندارد و بسیاری از آن‌ها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگ قانون گرفتار و توسط پلیس دستگیر می‌شوند.
 
وی افزود: وجود پدیده قاچاق در کرمانشاه به خاطر مرزی بودن امری اجتناب ناپذیر است؛ اما با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط پلیس و خصوصا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، امروز جزو استان‌های پیش رو در برخورد با این پدیده هستیم.
 
امان‌اللهی رشد کشفیات کالای قاچاق و افزایش دستگیری‌ها را جزو اقدامات شاخص پلیس کرمانشاه در سال‌های اخیر برشمرد و افزود: افزایش امنیت در جامعه نیز از دیگر اقدامات شایان توجهی بوده که توسط همکاران ما در بخش‌های مختلف انتظامی خصوصا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انجام شده است.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برخورد با اراذل و اوباش در راستای ارتقای امنیت عمومی را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: چند سال پیش در جلسه‌ای عنوان شد که برخی از محلات شهر کرمانشاه بسیار ناامن شده و هیچ مامور پلیسی جرائت حضور در آنها را ندارد، اما با تلاش های صورت گرفته و جدیت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، این همینه پوشالی درهم شکسته شد و بسیاری از مجرمان دستگیر و زندانی شدند.
 
وی تاکید کرد: امروز هیچ مجرمی در استان کرمانشاه نیست که احساس آرامش داشته باشد؛ چرا که می داند پلیس استان در برخورد با جرائم بسیار قاطعانه عمل کرده و در برابر متجاوزان به حریم امنیت عمومی خواهد ایستاد.
 
امان اللهی با بیان اینکه برخی ناامنی های کشف شده در کرمانشاه می توانست امنیت کل کشور را به خطر بیندازد، گفت: همکاران ما شبانه روز با مجاهدت و جانفشانی تلاش می کنند تا هر شهروندی در کشور از نعمت امنیت برخوردار باشد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش های سرهنگ «محمد رستمی» رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پیشین استان، انتصاب سرهنگ «حسین حیدری» رئیس جدید پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان را به ایشان تبریک و منصوب شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار