امام جمعه موقت اهرم:

مهمترین ارکان پیشرفت هر کشور «کارگران» هستند

حجت‌الاسلام «حسین صفری» گفت: از مهمترین ارکان پیشرفت هر کشور کارگران هستند که با تلاش و کوشش خود چرخ‌های تولید همواره به وسیله این عزیزان به حرکت در می‌آید، جایگاهی که در فرهنگ و آموزه‌های دینی ما این قشر زحمتکش جامعه همواره ستودنی و حائز اهمیت می‌باشد.
کد خبر: ۳۴۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ - 19April 2019

مهمترین ارکان پیشرفت هر کشور «کارگران» هستند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حسین صفری» امام جمعه موقت اهرم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج)، روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: سربازان گمنام ولی عصر (عج) حقیقتاٌ با تمام وجود در راه حفظ ارزش‌ها و امنیت کشور با اخلاص و بی ریا از مرز و بوم این ملک حفاظت می‌کنند.

وی گفت: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام (ره) در سال ۱۳۵۸ و سالروز اعلام انقلاب فرهنگی است که از زمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون در هر زمینه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران با مشکل مواجه و یا مورد تهدید دشمنان قرار گرفته سپاه وارد عمل شده و ماموریتش به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

وی بیان داشت: حضرت امام (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود شاهد هستید در دهه اخیر دشمنان بیداری اسلامی دایره تهدیدات خود را در حوزه فرهنگ متمرکز و چتر عملیات روانی گسترده اند و سپاه در این زمینه نیز توانسته در عین کمک به اعتلای فرهنگ غنی اسلامی نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی ایفا کنند.

صفری با اشاره به حمله نظامی آمریکا در ۵ اردیبهشت به ایران و شکست آن در صحرای طبس خاطرنشان کرد: یکی از معجزات بزرگ الهی شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس به علت طوفان شن بود که امام امت (ره) فرمودند شن‌ها مأموران غیبی خدای متعال بودند که توانست نقشه‌های شوم آنها را خنثی کند.

امام جمعه اهرم با اشاره به اینکه هفته کار و کارگر در پیش داریم ادامه داد: از مهمترین ارکان پیشرفت هر کشور کارگران هستند که با تلاش و کوشش خود چرخ‌های تولید همواره به وسیله این عزیزان به حرکت در می‌آید، جایگاهی که در فرهنگ و آموزه‌های دینی ما این قشر زحمت کش جامعه همواره ستودنی و حائز اهمیت می‌باشد.

وی افزود: لازم است مسئولان و دستگاه اجرایی کشور با اقدامات و برنامه‌ها هدفمند در مورد ارتقای جایگاه کارگران برای رونق تولید ملی بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها