نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

شعار سال رهبری عملیاتی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه نماز جمعه گفت: نباید به خاطر مشکلات ناشی از سیل، شعار سال رهبری فراموش شود بلکه باید با مدیریت درست شعار سال را عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۳۴۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ - 19April 2019

شعار سال رهبری عملیاتی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: تورم حاکم بر کشور ناشی از نقدینگی است که در راستای تولید به کار گرفته نشده و این نقدینگی بلای جامعه است.

یعقوبی بیان کرد: سرمایه باید در راستای تولید در جامعه استفاده شود تا مشکلات معیشتی و تورم حل شود و مسئولان نیز باید راه‌های تولید را آسان کنند تا سرمایه‌گذاران تمایل به سرمایه گذاری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: چنانچه کسی پول دارد آن را وارد جامعه کند تا جامعه از این حالت رکود خارج شود همچنین پول‌های سپرده گذاری شده را باید در راه تولید هزینه کرد تا تمام مردم از سود آن بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: نباید به خاطر مشکلات ناشی از سیل، شعار سال رهبری فراموش شود بلکه باید با مدیریت درست شعار سال را عملیاتی کنیم همچنین در محافل علمی، پژوهشی و اقتصادی باید شعار سال را مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها