امام جمعه شهرستان دشتی:

سپاه خار چشم دشمنان این انقلاب و نظام است

حجت‌الاسلام «عبدالحسین مصلح» گفت: این نهاد مقدس خار چشم دشمنان این انقلاب و این نظام است؛ آنها نتوانستند تحمل کنند چون از دست سپاه سیلی خوردند و دیدند که سپاه از اول انقلاب در مقابل توطئه‌های ضد امنیتی و کودتای آنها و در مقابل وابستگان آنها یعنی منافقین کوردل ایستادگی کرده و می‌کند.
کد خبر: ۳۴۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ - 19April 2019

سپاه خار چشم دشمنان این انقلاب و نظام است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «عبدالحسین مصلح» امام جمعه شهرستان دشتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره پیش رو بودن میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: نیمه شعبان قبل از اینکه یک مناسبت ویژه مربوط به ما و جهان بشریت باشد دارای جایگاه ویژه‌ای است و احکام خاصی دارد.

وی گفت: این روز به گونه‌ای است که احتمال اینکه یکی از شب‌های قدر نیمه شعبان باشد وجود دارد و در آن سفارش به شب زنده داری کردن شده است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و ارزش‌های احیاء شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی و واژه ها و لغات قرآنی که در این مناسبت استفاده شده، این روز به عنوان روز مستضعفین نامگذاری شده است بخاطر اینکه امید همه مستضعفین و محرومین عالم و همه ادیان الهی وجود نازنین امام زمان (عج) است.

مصلح با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز اقدام آمریکا در تروریستی خواندن این نهاد انقلابی اظهار داشت: این نهاد مقدس خار چشم دشمنان این انقلاب و این نظام است؛ آنها نتوانستند تحمل کنند چون از دست سپاه سیلی خوردند و دیدند که سپاه از اول انقلاب در مقابل توطئه‌های ضد امنیتی و کودتای آنها و در مقابل وابستگان آنها یعنی منافقین کوردل ایستادگی کرده و می‌کند.

امام جمعه شهرستان دشتی بیان داشت: سپاه همراه با سایر نیروهای امنیتی، انتظامی و نیروهای مسلّح که تلاش کردند و زحمت کشیدند امنیت کشور را برقرار کرد و در عین حال دشمن نتوانست تحمل بکند و می‌خواست بین ارتش و سپاه اختلاف ایجاد کند که الحمدلله از برکات این تحریم‌ها و اقدام اخیر احمقانه ترامپ در تروریستی خواندن سپاه که اتحاد را بیشتر کرد کاری از پیش نبرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها