فرمانده انتظامی فارس خبر داد؛

کشف بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

سردار سرتیپ دوم ستاد «احمدعلی گودرزی» گفت: با اجرای طرح‌های ویژه مبارزه با کالای قاچاق و ارز طی یک ماه گذشته، مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۲۴۵ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۳۴۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ - 23April 2019

به گزارش کشف بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در فارسدفاع پرس از شیراز، سردارسرتیپ دوم ستاد«احمد علی گودرزی» فرمانده انتظامی استان فارس  امروز (سه‌شنبه سوم اردیبهشت ماه) با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای مقابله هدفمند و تاثیرگذار با پدیده شوم قاچاق، طرح‌های ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی یک ماه گذشته توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و سایر رده‌های انتظامی استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، ۲۴۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و ۶۱۲ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق از این خودرو‌ها شامل کالا‌های سلامت محور، مواد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و سیگار است، گفت: در این طرح ۲۵ محموله قاچاق با ارزش بالای ۱۰۰ میلیون تومان و هفت محموله قاچاق با ارزش بالای ۵۰۰ میلیون تومان توسط مأموران انتظامی کشف شد.

سردار گودرزی ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را ۲۴۵ میلیارد ریال برشمرد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال، ۷۱ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار