یادداشت/ عصمت دهقانی

ماجرای طبس و ماهیت خدایی انقلاب اسلامی

در جریان حادثه سقوط هواپیما‌های نظامی آمریکا در صحرای طبس، چهره خبیث و شیطانی آمریکا و سردمداران کاخ سفید، بیش از هر زمانی نمایان‌تر و ماهیت خدایی بودن انقلاب اسلامی برهمگان آشکارتر شد.
کد خبر: ۳۴۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 03May 2019

در ماجرای طبس ماهیت خدایی بودن انقلاب اسلامی آشکار ترشدگروه استان‌های دفاع‌پرس - عصمت دهقانی؛ سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در سال 59 در صحرای «طبس» نشان از هیچ و پوچ بودن قدرت های دنیوی دارد.

از نخستین روزهای خلقت بشر، همواره دو نیروی خیر و شر به دنبال رسیدن به اهداف خود، طرح ها و برنامه هایی داشته اند.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره)، اتحاد و همبستگی مردم و توکل به خداوند در سال 57، نور امیدی در قلب‌های مستضعفین جهان تابیدن گرفت. ولی  آمریکای جنایتکار و بسیاری از دولت های اروپایی که منافع خود را در ایران و منطقه خاورمیانه در خطر می دیدند تاب تحمل این انقلاب نوپا را نداشتند به همین خاطر در صدد بر اندازی جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از صدور و نفوذ آن در جهان به ویژه کشورهای اسلامی را داشتند به همین خاطر دست به هر اقدام  شیطانی و خصمانه‌ای می‌زدند که انجام عملیات نظامی در طبس، یکی از آن اقدامات بود.

این عملیات که با هدف آزادسازی آمریکایی‌های گروگان گرفته شده توسط دانشجویان پیرو خط امام در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، طراحی شده بود، به یاری خدا با سقوط هواپیماهای آمریکایی در صحرای «طبس» با شکست نگین آنها مواجه شد.

از آنجایی که مبنای انقلاب ایران برآموزه های اسلام ناب محمدی (ص) گذاشته شده است به یاری خدا تمامی توطئه‌های دشمن قسم خورده با شکست ننگین آمریکا مواجهه شده و از طرفی باعث اتحاد، یکپارچگی ملت ایران، مقاومت و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان شده است.

با اینکه کارشناسان سیاسی و صاحب نظران دنیا علت حمله شکست نظامی آمریکا در ماجرای «طبس» را عواملی مانند عدم پیش بینی درست وضع هوا، ضعف در استفاده از ابزارهای ارتباطی، نقص هواپیماهای آمریکایی و فرسودگی آنها و ضعف در کنترل هواپیماها دانستند، ولی امام خمینی (ره) این معمار کبیر انقلاب اسلامی، شن‌هایی را که باعث سقوط هواپیماهای آمریکایی شدند، مأمور خدا دانست و در پیامی در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ گفت: «آیا جز این بود که یک دست غیبی در کار است؟ چه کسی هلی کوپترهای آقای کارتر را ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند. شن‌ها مأمور خدا بودند، باد مأمور خداست».

این کلام امام حاوی پیام  ارزشمند اتکا به قدرت خداوند در تمام صحنه ها و عدم ترس و احساس ناتوانی در برابر قدرت های پوشالی شرق و غرب است.

در جریان حادثه سقوط هواپیماهای نظامی آمریکا در صحرای طبس، چهره خبیث و شیطانی آمریکا و سردمداران جنایتکار کاخ سفید، بیش از هر زمانی نمایان‌تر شد. در حقیقت، خداوند متعالی با توفان شن، الهی بودن انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید و پرده دیگری از چهره واقعی ظلم و ظالمان را برداشت و تجاوز مغایر با قوانین و موازین بین‌المللی آمریکایی‌ها را به خاک ایران با رسوا کردنشان قاطعانه پاسخ داد.

آمریکای جنایت کار و  برخی از کشورهای اروپایی نه تنها از این ماجرا درس عبرت نگرفتند بلکه هر روز که انقلاب با سرافرازی و توانمندی رو به جلو می رود، ترفندها و توطئه های جدیدی را برای از بین بردن تفکر انقلابی طراحی می کنند. از مهمترین اقدامات خصمانه آمریکا راه اندازی جنگ نرم و جنگ روانی بر علیه کشورمان است که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، ابزار و امکانات تبلیغی گسترده سعی در به انحراف کشیدن جوانان این مرز و بوم دارد.

و اکنون که در در ماه های آغازین دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران هستیم، رئیس جمهور آمریکا، با تروریست نامیدن سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی یکبار دیگر بغض و کینه خود را از این سبز قامتان همیشه در صحنه نظام که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، نشان داد و با وارد نمودن اتهامات واهی به این عزیزان سعی در بدبین کردن کشورهای جهان و منطقه به آنان را دارد. ولی به یاری خدا و  مراقبت های آقا امام زمان (عج) از حریم اسلام این نقشه شیطانی آنها نیز نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها