جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران خبر داد؛

دستگیری مأموران قلابی با ۱۰۰ فقره اخاذی و زورگیری+ تصاویر

سرهنگ داوود فرد از دستگیری مأموران قلابی با ۱۰۰ فقره اخاذی و زورگیری در تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ - 28April 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «داوود فرد» جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در بهمن سال ۹۷ چندین شکایت با موضوع زورگیری تحت عنوان مأمور قلابی در پلیس آگاهی تهران بزرگ به ثبت رسید، اظهار داشت: زورگیران تحت عنوان مأموران قلابی در فردوسی، منوچهری، طالقانی و بهار جنونی دست به زورگیری می‌زدند.

وی ادامه داد: این دو زورگیر که سابقه‌دار هستند در زندان با یکدیگر آشنا شدند و پس از آزادی دوباره اقدام به اخاذی و زورگیری کردند.

دستگیری ماموران قلابی با ۱۰۰ فقره اخاذی و زورگیری+تصاویر

سرهنگ فرد درباره شیوه زورگیری این باند دو نفره افزود: این دو با پوشیدن لباس مأموران و تحت عنوان قاچاق ارز طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از زورگیران سابقه سرقت مسلحانه و دیگری سابقه قاچاق مواد مخدر دارد، گفت: یکی از این زورگیران سال ۹۵ با سند جعلی از زندان آزاد و پس از متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه کار اصلی این دو زورگیر خرید و فروش خودرو است و بعد از زورگیری اقدام به فروش خودرو می‌کردند، گفت: این باند دو نفره پس از سه ماه کار پلیسی، فنی و اطلاعاتی در تاریخ ۹۸/۲/۳ در فردیس کرج دستگیر شدند.

دستگیری ماموران قلابی با ۱۰۰ فقره اخاذی و زورگیری+تصاویر

سرهنگ فرد با بیان اینکه این دو نفر تحت عنوان مأموران قلابی از ۱۰۰ نفر اخاذی و زورگیری کردند، گفت: نسبت به سن افراد، شیوه زورگیری این باند متفاوت بوده است. این باند از دو میلیون تا ۳۸ میلیون تومان از طعمه‌های خود اخاذی کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار