مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه؛

عملیات بازی دراز نماد ایثار و مقاومت ملت ایران بود

«علیرضا گودرزی»گفت:عملیات بازی دراز نماد ایثار و مقاومت ملت ایران بود و اقتدار قوای نظامی رزمندگان اسلام در آن بسیار مشهود است.
کد خبر: ۳۴۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ - 27April 2019

عملیات بازی دراز نماد ایثار و مقاومت ملت ایران بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علیرضا گودرزی» مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه امروز (شنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از مقاومت یک ملت است که باید بتوانیم از لحظه لحظه آن بهره ببریم.

گودرزی افزود: عملیات بازی دراز نماد ایثار و مقاومت ملت ایران بود و اقتدار قوای نظامی رزمندگان اسلام در آن بسیار مشهود است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه به بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس سپاه یکی از ستون‌های استوار ایستادگی بود.

وی در ادامه با اشاره قرار دادن اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی از سوی ترامپ، افزود: در این شرایط لازم است ما بیش از پیش قدردان سپاه باشیم و سپاه را عزیزتر از همیشه بدانیم؛ چرا که سپاه خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار