اردوغان: به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم/ جولان به سوریه تعلق دارد

رئیس جمهوری ترکیه گفت: مسأله فلسطین و قدس زخم و مشکلی قدیمی در منطقه است و کشورش به حمایت از فلسطین تحت هر شرایطی ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۳۴۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 28April 2019

اردوغان: به حمایت از فلسطین ادامه خواهیم داد/ تعلق جولان به سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی در جلسه حزب توسعه و عدالت در آنکارا اعلام کرد: منطقه به سبب اقدامات غیرقانونی و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به یک انبار باروت تبدیل شده که هر لحظه ممکن است منفجر شود.

اردوغان اظهار داشت: دولت رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود علیه قدس ادامه می‌دهد و اراضی فلسطینی را اشغال کرده و اخیراً نیز حاکمیت خود بر بلندی‌های اشغالی جولان را تثبیت کرد.

وی بر ضرورت توقف هرچه سریع‌تر سیاست‌های خطرناک دولت رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: بلندی‌های اشغالی جولان متعلق به سوریه است نه «اسرائیل».

رجب طیب اردوغان عنوان کرد: مشکلات منطقه جز با رسیدن به توافقی که متضمن حقوق و آزادی ملت فلسطین باشد و قدس شرقی به عنوان پایتخت کشور فلسطین به رسمیت شناخته شود، حل و فصل نخواهد شد.

اردوغان اشاره کرد: متأسفانه اسرائیل با پشت گرمی و حمایت‌های آمریکا تجاوزات خود را پیش می‌برد و از دهه‌های گذشته تاکنون به طور تدریجی در حال اشغال سرزمین‌های فلسطینی و عربی است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار