وصیتی از معلم شهید «موسی‌الرضا آزادی‌پور»؛

نگذارید خائن با چهره مسلمان اتحاد شما را بشکند

شهید معلم «موسی‌الرضا آزادی‌پور» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: از برادران و خواهران مسلمان می‌خواهم همچنان در صحنه بوده و رزمندگان اسلام را بیش از پیش کمک کنند و نگذارند که خائن با چهره مسلمان اتحاد شما را از هم بشکند.
کد خبر: ۳۴۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ - 01May 2019

نگذارید خائن با چهره مسلمان اتحاد شما را از هم بشکندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «موسی الرضا آزادی‌پور» در تاریخ هجدهم مرداد 1344 در روستای لنگر از توابع شهرستان مانه و سملقان به دنیا آمد. پدرش «مالک»، کارگر بود و مادرش خدیجه نام داشت.

موسی الرضا دانشجوی دوره کاردانی در رشته تربیت معلم بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

او در بیست و پنجم اسفندماه 1366 در ماووت عراق بر اثر مصدومیت شیمیایی به شهادت رسید و پیکر وی را در شهر آشخانه تابعه شهرستان مانه و سملقان به خاک سپردند.

وصیت نامه شهید «موسی الرضا آزادی‌پور»

با سلام و درود فراوان به منجی عالم بشریت مهدی موعود و سلام و درود بر نائب بر حقش امام خمینی و همچنین سلام بر شما امت همیشه در صحنه منطقه آشخانه.

در این برهه از زمان وظیفه هر فردیست که وقتی توانایی مقابله با دشمن را دارد به صف رزم آوران بشتابد. من بر خود وظیفه و تکلیف دیدم به جبهه بیایم تا شاید بتوانم با دلاوران و حماسه آفرینان که منزل اصلیشان جبهه است همکاری داشته باشم و من به عنوان یک بسیجی از برادران و خواهران مسلمان می خواهم همچنان در صحنه بوده و رزمندگان اسلام را بیش از پیش کمک کنند و نگذارند که خدای نکرده خائن با چهره مسلمان اتحاد شما را از هم بشکند.

و از خواهران می خواهم با حجابشان رزمندگان را خوشحال و مسرور کنند و از پدر و مادرم می خواهم با صبر و شکیبایی خویش به دشمن ثابت کنید که امانتی که در نزد شما بود به صاحب اصلی اش تحویل داده اید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار