مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان:

نقش آموزش‌ و پرورش در ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی

«رضا زینی وند مقدم» گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون آموزش‌ و پرورش است.
کد خبر: ۳۴۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 02May 2019

همه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون آموزش‌وپرورش است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «رضا زینی‌وندمقدم» مدیر کل آموزش و پرورش لرستان امروز پنجشنبه در دیدار معلمان با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: با توجه به جشنواره‌های مختلفی که در طول سال داریم عملکرد و اقدامات معلمان در طول سال مورد توجه قرار گرفته و از آنان تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی 98 - 97 در دو مرحله به‌ صورت نمادین از معلمان تجلیل کرده‌ایم، افزود: در آستانه چهل سالگی انقلاب از 357 معلم به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل کردیم و هم‌چنین در هفته بزرگداشت مقام معلم نیز از 143 نفر تجلیل می‌شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان با تأکید بر اینکه 108 معلم برگزیده و توانمند منطقه‌ای، 20 نفر معلم برتر در سطح استان و یک نفر هم معلم نمونه کشوری که سهمیه استان لرستان است تجلیل می‌شود، عنوان کرد: همچنین  پنج ایثارگر، سه خانواده شهید، پنج نفر از مدارس غیردولتی، یک نفر از پیشکسوتان و پنج نفر از بازنشستگان نیز در روز بزرگداشت معلم تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به دیدار معلمان با مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: ایشان در فرمایشات‌شان فرمودند که معلمان و آموزش‌وپرورش کارهای ثمربخش و ارزشمندی در طول تاریخ حیات انقلاب اسلامی انجام داده‌اند که عده‌ای می‌خواهند آموزش‌وپرورش را کم‌ارزش جلوه بدهند.

زینی‌مقدم گفت: همه دستاوردهای نظام  جمهوری اسلامی ایران وانقلاب مرهون و مدیون آموزش‌وپرورش است، بنا و اساس همه ابعاد توسعه کشور حاصل فکر، اندیشه و خلاقیت  معلم است و این حرف گزافی نیست.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که امروز همه موفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف نتیجه کار و تربیتی‌ست که معلمان و آموزش‌ و پرورش انجام داده‌اند، در عرصه جهاد جوانانی که امروز انقلاب و دوران هشت دفاع مقدس را ندیدند معجزه‌هایی که در عرصه‌های مختلف می‌آفرینند و دفاع آنان از حریم کشور نتیجه کارهای بزرگی بوده که آموزش‌ و پرورش در تربیت نسل جوان انقلاب انجام داده‌است.

زینی‌مقدم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تعبیری فرمودند که معلمان ما جهادگران فی سبیل‌الله در عرصه علم و دانایی هستند که انسان‌ها را از ظلمت به‌سوی نور رهنمون می‌کنند، اظهار داشت: ایشان نکاتی را در خصوص سند تحول بیان کردند که ریل‌گذاری خوبی در آموزش‌وپرورش انجام شد و باید به این اقدامات اکتفا نکنیم بلکه باید تمام برنامه‌های این سند محور کار دستگاه تعلیم‌ و تربیت باشد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در جامعه محقق و نیز بتوانیم اهداف متعالی آموزش‌ و پرورش را در جامعه جاری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها