فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آتش تحریم نفتی ایران دامن‌گیر آمریکا و متحدانش خواهد شد

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه با اشاره به تحریم فروش نفت ایران گفت: اگر قرار باشد که کشور ما ضربه بخورد، قطعا محدودیت‌هایی برای صادرات نفت کشورهای دیگر نیز به وجود خواهد آمد.
کد خبر: ۳۴۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ - 04May 2019

آتش تحریم نفتی ایران دامن‌گیر آمریکا و متحدانش خواهد شدسردار دریادار پاسدار «مرتضی صفاری» فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به تحریم فروش نفت ایران، اظهار داشت: سپاه در موضوع فروش نفت کشور دخالتی ندارد؛ اما می‌تواند خنثی‌کننده این اقدامات دشمن باشد.

وی افزود: اگر قرار باشد که کشور ما ضربه بخورد، قطعا صدور نفت کشورهای دیگر نیز با حضور سپاه در تنگه هرمز لطمه خواهد خورد و محدودیت‌هایی  برای کشورهای دیگر همچون «عربستان» و حتی «آمریکا» به وجود خواهد آمد.

سردار صفاری همچنین با اشاره به اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: بزرگ‌ترین قدرت منطقه در طول این 40 سال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه اگر سپاه ضعیف شود، انقلاب ضعیف می‌شود، افزود: استکبار جهانی به‌دنبال این است که سپاه را ضعیف کند و این آخرین توطئه آمریکایی‌ها نخواهد بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار