رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

آیت الله موسوی جزایری یکی از مجاهدان واقعی در راه اسلام و کشور هستند

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری گفت: آیت الله موسوی جزایری نه‌تنها از علمای تزار اول کشور هستند، بلکه با حضور ایشان شاهد رونق در مساجد و حوزه‌ها بودیم زیر ایشان یکی از مجاهدان واقعی در راه اسلام و کشور است.
کد خبر: ۳۴۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ - 03May 2019

آیت الله موسوی جزایری یکی از مجاهدان واقعی در راه اسلام و کشور هستند

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمد جواد حاج علی اکبری» ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان و پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ اهواز اظهار داشت: مردم خوزستان 4 دهه از وجود آیت‌الله موسوی جزایری که یکی از مجاهدین و فقها بزرگوار بوده و هستند بهره‌مند شدند.

وی افزود: ایشان نه تنها از علمای تزار اول کشور هستند، بلکه با حضور ایشان شاهد رونق در مساجد و حوزه‌ها بودیم زیر ایشان یکی از مجاهدان واقعی در راه اسلام و کشور است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: حجت‌الاسلام سید «عبدالنبی موسوی فرد» نیز یکی از چهره‌های شناخته شده در کشور و استان خوزستان هستند به طوری که ساده‌زیستی ایشان زبانزد همه است.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم خوزستان از برکت حضور و وجود این دو مجاهد همیشه در صحنه از بهره بیشتری برخوردار شوند و از تمام مشکلات موجود موفق بیرون بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار