مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مهم‌ترین راهبرد کنونی سپاه پاسداران بی‌اثرسازی تحریم‌هاست

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر گفت: سپاه در راستای حراست از انقلاب و حل مشکلات مردم، درصدد زمینه‌سازی برای بی‌اثرسازی تحریم‌هاست.
کد خبر: ۳۴۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷ - 05May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن کاملی‌فر» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا شامگاه شنبه در جمع پیشکسوتان جهاد، شهادت و بسیجیان شهرستان مراغه اظهار داشت: زمینه سازی برای توسعه مناسبات اقتصادی و بی اثرسازی تحریم‌ها، مهم‌ترین راهبردهای سپاه در حال حاضر است.

وی با اشاره به هجمه‌ها علیه سپاه عنوان کرد: قدرت و توانمندی کنونی این نهاد مقدس به واسطه ایمان و تقوای سپاهیان و بسیجیان این مرز و بوم ایجاد شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا متذکر شد: ایجاد آمادگی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی در برابر تهدیدهای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در بین آحاد مردم و مسئولان رسالتی است که سپاه در راه آن گام بر می‌دارد.

وی بیان کرد: نفوذ سیاسی، اقتصادی و نظامی در نظام مقدس اسلامی در سال‌های اخیر در حال تبدیل شدن به منافع اقتصادی و مادی در منطقه است.

کاملی‌فر با بیان اینکه امروز صادرات کشورمان به عراق بیش از 10 برابر میزان صادرات‌مان به تمامی کشورهای اروپایی است، خاطرنشان ساخت: این امر نشان دهنده نفوذ، قدرت و اقتدار نظام اسلامی در منطقه است.

وی ادامه داد: اکنون قدرت دفاعی بی نظیر کشورمان را در شرایطی به دست آورده‌ایم که سال‌ها زیر شدیدترین تحریم‌ها و تهدیدهای خارجی بوده‌ایم.

این مقام مسئول با اعلام اینکه با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و اعتماد به نفس، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و قدرتی بزرگ و بازدارنده برای صیانت از میهن اسلامی ایجاد کرده‌ایم، تصریح کرد: توانسته‌ایم کشور ناتوان پیش از انقلاب را به قدرتی فرامنطقه‌ای تبدیل کنیم که این امر با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی ممکن شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها