رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

بصیرت موجب شکل گرفتن حرکت مردم در "9 دی" شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نزدیک شدن به حماسه نهم دی، گفت: ملت ایران به پشتوانه دستگاه دیپلماسی نهم دی سال جاری به میدان می‌آیند.
کد خبر: ۳۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰ - 24November 2014

بصیرت موجب شکل گرفتن حرکت مردم در

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، "مهدی صدفی" روز دوشنبه در ستاد بزرگداشت نهم دی در استان کرمان، با اشاره به اقدامات و شفاف سازیهای نظام و دستگاه دیپلماسی کشور در زمینه هستهای، افزود: در این امرهنوز از طرف مقابل با عربده کشی و بداخلاقی روبرو هستیم.

وی اظهار کرد: نیاز است ملت ما پشتوانه نظام و نمایندگان و دستگاه دیپلماسی کشور باشند و خواستههای خود را در این زمینه محقق و ارزشهای نظام را متجلی کنند.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که ملت ایران به ولایت و ارزشهای نظام و انقلاب پایبند است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دشمن باید بداند ملت ایران پشتوانه دستگاه دیپلماسی است و از ارزشهای خود کوتاه نمیآید.

وی نهم دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت معرفی کرد و افزود: این روز زمانی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به فتنه گری دشمنان در واقعه عاشورای سال 1388، اظهار کرد: بصیرت موجب شکل گرفتن حرکت مردم در نهم دی شد.

صدفی، با بیان اینکه ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئههای گوناگون دشمن در ابعاد مختلف به منظور براندازی نظام بوده است، ادامه داد: ترورها، بمب گذاریها، جنگ تحمیلی، ایجاد تنش بین اقوام مختلف، جریان بنی صدر، منتظری و غیره از جمله این فتنهها است.

وی گفت: دشمن در هفتم دی سال 1388 با هدف براندازی نظام، تضعیف و تخریب جایگاه ولایت و ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و مسئولان وارد صحنه شد.

وی با بیان اینکه دشمن ماهها برای فتنه دی 88 برنامه ریزی کرده بود، اظهار کرد: این فتنه در عاشورای حسینی کلید خورد که البته اهداف شومی را دنبال می کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: فتنه دشمن به بهانه انتخابات دور دهم ریاست جمهوری علیرغم شفاف سازی و تاکیدات فراوان رهبرمعظم انقلاب اسلامی و فرایند بعد از انتخابات بود.

وی تاکید کرد: دشمن از غفلت عدهای نیز در این راستا سوء استفاده کرد.

صدفی با بیان اینکه دشمن می خواست به نوعی ملت را در مقابل نظام قرار دهد، تصریح کرد: در این زمان سیستم تبلیغاتی دشمن در دنیا بر این اساس به کار افتاد.

وی از درگیری فتنه گران با هیاتهای عزداری چون هیات آل طاها، تخریب اموال عمومی و هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین(ع) به عنوان نمونهای از اقدامات ننگین فتنه گران نام برد و به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: "ما در نهم دی شاهد تجلی قدرت خداوند بودیم."

وی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای نهم دی، ادامه داد: معظم له این فتنه را با فتنههای صدر اسلام و حوادث قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کردهاند.

وی به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: "حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ما است و این حادثه باید حفظ شود."

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، حرکت و قیام ماندگار ملت ایران را در نهم دی منشاء و مبداء بسیاری از حرکتها در طول تاریخ دانست و بیان کرد: ایثار، مقاومت، دفاع از ارزشهای نظام و ملت و انقلاب رکن جدا ناشدنی از این ملت است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر صیانت و حفظ واقعه نهم دی گفت: دلبستگان به نظام جمهوری اسلامی و ولایت و کشور در این روز باید به صحنه بیایند.

صدفی نگاه و رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به برگزاری آیین واقعه نهم دی، تبیینی دانست و گفت: بُعد تبلیغی آن هم در وهله بعد قرار دارد.

وی گفت: آیین 9 دی باید در راستای وحدت بیشتر مردم باشد لذا دستگاهها با برنامه ریزی صحیح این امر را تحقق بخشند.

در این نشست نمایندگان سپاه ثارااله، تربیت بدنی، دانشگاهها، آموزش و پرورش و فرمانداری برنامه های پیشنهادی خود را به مناسبت 9 دی اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها