مادر شهید «عدالت‌اکبری»:

مدافعان حرم از شهدای دفاع مقدس الگو گرفتند

بانو «حکیمه غفوری» گفت: اگر شاهد حضور خیل کثیری از مدافعان حرم در جبهه مقاومت و دفاع از حریم آل‌الله بودیم، به‌ خاطر شهدای دوران دفاع مقدس بود که این روحیه را به نسل جوان منتقل کردند.
کد خبر: ۳۴۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ - 06May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، کتاب «آخر شهید می‌شوی» با حضور خانواده شهید مدافع حرم «صادق عدالت اکبری» و جمعی از فعالان فرهنگی و هنری تبریز در پاتوق کتاب رونمایی شد.

«حکیمه غفوری» مادر شهید صادق عدالت‌اکبری در این مراسم با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از شهیدان دوران دفاع مقدس الگوبرداری کردند و گام در عرصه‌ مقاومت و ایثار گذاشتند، اظهار داشت: صادق به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت رسید.

وی افزود: از تمام کسانی که در گردآوری این کتاب سهیم بودند و به‌ویژه نویسنده کتاب، تشکر می‌کنم و به روح پدر ایشان درود می‌فرستم.

مادر شهید عدالت‌اکبری با تاکید بر لزوم نشر زوایای زندگی شهدا، خاطرنشان کرد: جوانان بسیاری کنجکاو نحوه زندگی شهدا هستند و می‌خواهند با زوایای زندگی آنان آشنا شوند؛ پس باید این نیاز آنان با چاپ کتاب‌های این‌چنینی رفع شود.

غفوری تصریح کرد: پسرم صادق همانند سایر جوانان بود و با این حال اعتقادات خود را داشت و واجبات را به جا می‌آورد، معتقدم نباید شهدا را دست‌ نیافتنی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها