مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ایران اسلامی در مبارزه با دشمن و جنایت عزم راسخ دارد

سردار علیپور گفت: ایران اسلامی و پر افتخار در مبارزه با دشمن و جنایت عزم راسخ دارد.
کد خبر: ۳۴۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ - 07May 2019

ایران اسلامی در مبارزه با دشمن ، ظلم ، بداخلاقی و جنایت عزم راسخ دارد

سردار «محمد علی‎پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک آغاز ماه مهمانی خدا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز اظهار داشت: ماه رمضان، فرصتی طلایی است که باید به بهترین شکل ممکن از آن بهره برد و از نعمات فراوان پروردگار که همیشه بر سفره‎اش گسترانیده استفاده کرد.

وی افزود: هنوز با فرارسیدن این ماه عزیز، یاد خاطرات دوران دفاع مقدس می‎افتم. آنجائی که رزمندگان فداکار ایران اسلامی با همه مشکلات و دغدغه هایی که داشتند از اعتقادات مذهبی شان دست نمی کشیدند و با زبان روزه به نبرد با دشمن ادامه می دادند.

سردار علیپور ادامه داد: مبارزه با نفس، آغازگر و تمرین مناسبی است برای مبارزه با هر آنچه نباید باشد. همه با اعتقاد راسخ بر این باور هستیم که دشمن و ظلم و بداخلاقی و جنایت از مواردی هستند که نباید باشند و به همین دلیل است که ایران اسلامی و پر افتخار ما بر مبارزه با همه ی این موارد عزم راسخ دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان بر اهمیت تلاوت قرآن در این ماه مبارک تاکید کرد و گفت: با همت روحانیت معزز اداره کل، هر روز صبح را به همراه پرسنل و سربازان جوان مان با تلاوت آیات کلام الله مجید و درس اخلاق و معرفت آغاز می کنیم و طبق برنامه ریزی بعمل آمده تا پایان ماه مبارک رمضان از وجود همه علمای برجسته خوزستان نیز بهره خواهیم برد تا بتوانیم از برکات معنوی این ماه پر از نعمت مستفیض شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار