وصیتنامه شهید علیرضا ترک:

سنگر خود را که مسجد است، خالی نکنید

شهید «علیرضا ترک» در وصیت‌نامه خود آورده است: از شما می‌خواهم که سنگر خود را که مسجد است، خالی نکنید تا این منافقین بدانند که مردم ایران همیشه در سنگر هستند.
کد خبر: ۳۴۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ - 08May 2019

سنگر خود را که مسجد است، خالی نکنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «علیرضا ترک» یکم دی ۱۳۴۶، در شهرستان «بروجرد» به دنیا آمد. پدرش «ماشاءالله» و مادرش «ماه‌دولت» نام داشت. دانش آموز اول متوسطه در رشته انسانی بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. چهارم دی ۱۳۶۵، با سمت تک تیرانداز، در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت ترکش به صورتش، شهید شد و پیکرش را در گلزار شهدای شهرستان بروجرد به خاک سپردند.

متن کامل وصیتنامه شهید علیرضا ترک:

با درود و سلام به رهبر انقلاب اسلامی امام خمینی و با درود به خانواده شهدا و با درود به رزمندگان اسلام و سلام به ملت شهید پرور و سلام به تمام خانواده عزیز خودم.

پیام من به ملت رزمنده، ملت عزیز و قهرمان، از شما می‌خواهم که سنگر خود را که مسجد است، خالی نکنید تا این منافقین بدانند که مردم ایران همیشه در سنگر هستند و سنگر خود را که مسجد است خالی نمی‌کنند تا منافقین را از ایران بیرون کنند.

من هم از شما خانواده خودم می‌خواهم که مثل ملت رزمنده و شهید پرور باشید و همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشید.

پیام من به خانواده شهدا این است که مثل حضرت زینب (س) باشید که برادر خود امام حسین (ع) را از دست داد. شما هم اینطور باشید و پر توان باشید که خداوند شما را دوست دارد.

من از خانواده خودم می‌خواهم که مثل حضرت زینب (س) باشند و من به اینطور خانواده افتخار می‌کنم. به تمام همسایگان بگویید که ما را ببخشند که آن‌ها به گردن ما حق دارند و ما هم باید دِین خود را به آن‌ها ادا کنیم و شما خانواده من، ما را حلال کنید و امام را دعا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها