معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق بوشهر:

اقتدار و امنیت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

سرهنگ «سهراب انبارکی» با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام ما دارای برکاتی بوده از جمله آنها ثبات امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور ایران، جایگاه علم و فناوری و بینش سیاسی آحاد مردم که بحمدالله چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۳۴۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ - 11May 2019

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، سرهنگ «سهراب انبارکی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز (شنبه) در مراسم معارفه سرپرست ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید چیزی که ما به شما می‌دهیم در قبال آن زیاد شادی نکن و همچنین چیزی را هم که از تو گرفتیم ناراحت نشو، اگر ما در زندگی خود این امر را لحاظ کنیم به آرامش خواهیم رسید.

وی گفت: نگاه ما به مسئولیت باید این باشد که راه شهدا را ادامه بدهیم و در تمامی امور برای رضای خدا گام برداریم. ما در ایامی قرار داریم که انسان راحت تر می‌تواند با نفس خود مبارزه و او را کنترل کند و ان شاء الله بتوانیم نهایت استفاده از این ماه مبارک ببریم.

معاون هماهنگ کننده با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ثبات امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور، جایگاه علم و فناوری کشور و بینش سیاسی آحاد مردم از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ انبارکی به توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب  پرداخت و در پایان از زحمات سرهنگ دشتی تشکر کرد و ضمن تبریک مسئولیت جدید به سرهنگ شهابی برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها