اولین جلسه کمیته نظامی ستاد گرامیداشت سوم خرداد خراسان شمالی+ تصاویر

اولین جلسه کمیته نظامی ستاد گرامیداشت سوم خرداد خراسان شمالی امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ - 15May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اولین جلسه کمیته نظامی ستاد گرامیداشت سوم خرداد خراسان شمالی امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اعضای نیروهای مسلح استان و دیگر اعضای کمیته نظامی برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، اظهار داشت: عملیات بیت المقدس از بزرگترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که توانستیم حدود 6 هزار کیلومتر از خاک جمهوری اسلامی ایران که در اشغال رژیم بعثی بود آزاد کنیم و بیش از 19 هزار سرباز عراقی را نیز به اسارت درآوریم.

وی ادامه داد: تجهیزاتی که در عملیات بیت المقدس از دشمن به غنیمت گرفته شد باعث تجهیز یگان‌های سپاه شد و همچنین در عملیات‌های بعدی از آن تجهیزات علیه دشمن استفاده کردیم.

امیری با اشاره به تاثیر بسزای گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس بویژه سوم خرداد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: کمیته نظامی ستاد گرامیداشت سوم خرداد از کمیته‌های مهم این گرامیداشت است که مسئولیت انجام و اجرای برنامه‌های محوری زیادی را در سطح استان عهده‌دار است و بایستی با هم افزایی همه نهادها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی شاهد اجرای برنامه‌های شکوهمندی جهت گرامیداشت این حماسه بزرگ در سطح استان باشیم.

اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان و همچنین برقراری امنیت صبحگاه توسط سپاه حضرت جوادالائمه (ع)، اجرای مراسم غبارروبی مزار شهدا با همکاری سپاه و بنیاد شهید استان، تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات بیت‌‌المقدس و حضور فرماندهان در مجالس و محافل جهت تشریح و تبیین این عملیات از جمله برنامه‌های مصوب در این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها